Tim Lips ondanks klaplong op wedstrijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: Tim Lips ondanks klaplong op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 20:18

Normaal is in de medische wereld een rekbaar begrip ;) Zeker omdat het hier om een traumatische klaplong gaat. Ideaal is het misschien niet, maar vreselijk stom zou ik het ook niet willen noemen :n

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:00

Hij voelt zelf wel hoe het gaat natuurlijk. Als hij er nog heel veel last van heeft belemmerd dat ook zijn prestaties en geloof niet dat dat de bedoeling is..

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 00:05

Ik vind het gewoon geen slimme actie, de voorgeschreven rust bij een klaplong is niet voor niets voorgeschreven :n

Hopelijk maakt hij geen rare val of iets dergelijks en gaat het goed, desondanks jammer dat hij zijn gezondheid niet belangrijker vind momenteel als deelnemen....

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:43

Je hebt mensen die heel eigenwijs zijn... En ik snap hem wel!
We zullen zien hoe Tim het er vanaf gaat brengen. Ik hoop dat hij met alle paarden netjes de finishlijn over rijdt :D

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 14:29

Ik lag met een klaplong een week in het ziekenhuis met een drain en aan een pomp. Ik was na die week blij dat ik weer naar huis kon schuifelen. Ik zal wel een aansteller zijn of bij hem gaat het om een dichtgeklapte long da's nl wel ff wat anders. Nou we zien wel hoe of ie het doet.

Ravel13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 12:18

Ik heb ook een week met een klaplong in het ziekenhuis gelegen. Het duurde daarna echt wel een aantal weken voor ik weer wat kon. Springen met een paard lijkt mij in deze situatie niet gezond. En het risico op vallen en weer een klaplong te krijgen lijkt mij vrij groot.