Wat erg, heb je een prachtig leven opgebouwd, gelukkig met vrouw en een dochtertje die de paardensport ook hoog in het vaandel hebben staan. Verhuisd en het allemaal zo goed voor elkaar en dan dit, condoleances voor familie, vrienden en alle mensen die veel met hem te maken hadden en dat zijn er heel veel." Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
Girassol
Geplaatst: 11-09-12 09:28
Jeetje wat triest, nog zo jong.. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Dilayla
Geplaatst: 11-09-12 09:33
Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en kennissen. Rust zacht
Vreselijk hoor. Veel te jong, 51 jaar nog maar. Ik ken zowel als Sven als Annemiek niet persoonlijk, wel veel gezien toen ze beiden nog hier in de buurt woonden.
Ik wil Annemiek en de rest van de familie, vrienden en kennissen veel sterkte wensen met dit verlies.
Angeline1990
Geplaatst: 11-09-12 09:47
Jeetje wat een heftig nieuws. Veel sterkte voor de nabestaanden. Veels te jong om nu al te gaan.
Ik las het vanochtend vroeg al op de KNHS website... wat vreselijk!!! Een groot verlies! Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaande...
Angela
Geplaatst: 11-09-12 09:58
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden..
Ambertje1
Geplaatst: 11-09-12 10:09
Maar 1 woord voor.... VERSCHRIKKELIJK! Ken Sven en Annemiek en wat had hij nog plannen met me.... zo leuk!!! Zo'n ambitieuze man, wou nog zoveel doen....!!! Annemiek kon niet wachten tot hij terug was uit Canada, dan begon er een iets of wat "rustigere" periode...wie had dit ooit verwacht!!!!! Hoop dat Annemiek dit alles een "ooit" een plekje kan geven maar wat gaat dat moeilijk worden want wat waren zij een team!! Wat een gemis voor haar, voor zijn dochter en zoon, voor alle vrienden en voor hun pupillen!! Zo jammer..... een gemis in onze kennissen kring maar vooral voor de toekomstige kanjers in de paardensport!!!! R.I.P. Sven..... RESPECT!!!!!
Wat verschrikkelijk erg! Gecondoleerd voor de familie.
Odeale
Geplaatst: 11-09-12 10:44
Jeetje wat erg. Zie hem nog zo staan bij ons in de bak in Lonneker. Daar heeft hij een tijdje naast gewoond. Veel sterkte aan de familie en iedereen die hem gaat missen.