Aantal pony's sterk afgenomen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Aantal pony's sterk afgenomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 05:29

Wat tug zegt klopt inderdaad. Je moet het nieuwsbericht niet te serieus nemen.

agerrits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:54

tamary schreef:
Vervuiling van de bestanden dus.
Investeren in opleiding loont niet meer, waardoor er op een ander stuk van de markt juist tekort is.

Niet mee eens, want niet opleiden draagt al hellemaal niet bij. Op langere termijn werpt het zeker vruchten af. ;)

Xantia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:40

iedereen weet dat er minder gefokt wordt, heb zelf 2 jaar geleden een topveulen gehad uit een d-pony merrie die 1.30 gelopen heeft x vader die reserve stieger was in duitsland en uit de beste bloedlijnen komt van duitsland, veulen was zeer mooi met goede maat en ruime beweging, ondanks geen prijsvermelding heb ik op een half jaar slechts 3 reactie's gehad, je raakt niets meer kwijt laat staan dat je fokt met brol pony's die je zelfs niet gratis kwijt raakt, iedereen begint dit te beseffen en blijf alles staan op stal wat handen vol geld kost voordeel is dat er zo, god zij dank, minder gefokt wordt }:0
een geluk bij ongeluk voor mij want ik het veulen niet kunnen verkopen bij gebrek aan belangstelling en heb ik nu nog een Top twenter staan :D²yè

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:48

Toch wordt er wel degelijk minder gefokt, bij de stamboeken loopt het aantal dekkingen ieder jaar terug.

Xantia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 07:08

heb dit weekend nog met één van de belangrijkste pony fokkers in België gesproken en zei me dat reeds sinds de crisis de fokkerij hoe langer hoe minder wordt en sprak van dit jaar een terugval van 50 procent vergeleken met vorig jaar en het jaar 2011 was al een heel stuk minder dan 2010 enz...