Ik vraag me wel af of de tuigpaarden die het hier goed doen in de sport nou wel zo geschikt zijn om daar in het verkeer rond te wandelen...
Maargoed, vers bloed is altijd goed. De nare gevolgen van inteelt kennen de Amish zelf maar al te goed.
GeraldineVD
Geplaatst: 04-09-12 08:13
Ze mogen eerst wel een schietgebedje doen voor ze die hengst voor hun authentieke karretje spannen... Het is nou niet bepaald een eerlijk dier Over een paar jaar pakken ze vast de auto als ze door gaan fokken met die vervelende karakters
jorretje
Geplaatst: 04-09-12 08:16
Maar hoe krijgen ze het paard dan daar? Als ze geen auto's vliegtuigen mogen gebruiken? Of geld dat alleen voor hunzelf?!
oh ik zie dat het antwoord al gegeven is.. Toch een raar verhaal.. Hoe komen ze aan zoveel geld? En is het dan niet decadent om zo'n duur paard te kopen en van zo ver te laten komen, zou hun geloof daar ook niet tegen zijn dan?
LindyH
Geplaatst: 04-09-12 08:52
Dat geld zal het probleem niet zijn. Het zijn soms zeer succesvolle zakenlui, en ze kunnen het geld niet uitgeven aan andere luxe privé-dingen. Het geld blijft dus veel in de bedrijven hangen denk ik.
Ik ben het ermee eens dat dit decadent is en eigenlijk niet zou moeten mogen (volgens hun geloof dan). Maar zo lang het bedrijfsmatig is en geen privé-bezit mag er een hoop.