Wat een afgrijselijk beeld zeg. Wie verzint zoiets? Ik zie ook totaal het verband niet :N. Bahbah!! Ik zou wel echt een verklaring/uitleg willen zien van die 'kunstenares', want ik kan er echt niet op komen (en dat wil wat zeggen met mijn hersenkronkels af en toe ).
MarChak
Geplaatst: 24-08-12 17:58
Ziekelijke uiting van de kunststroming die vindt dat je mensen moet 'schokken' met kunst. Dit soort kunst hoort in een besloten omgeving als een museum(tuin) thuis, niet langs de openbare weg. Kan me heel goed voorstellen dat omwonenden en kinderen hier geschokt op reageren, en met name de kinderen er zo geschokt door zijn dat ze nachtmerries krijgen. Ik weet niet wat er voor dit kunstwerk betaald is, maar dat zal niet weinig zijn, en vaak krijgt de kunstenaar nog de ruimte om allerlei voorwaarden te stellen, zodat hun geliefde kunstwerk vervolgens niet, of tegen nog hogere kosten, verplaatst c.q. verwijderd kan worden. Zie bijvoorbeeld ook het beeld van Santa Claus, beter bekend als kabouter buttplug, dat verplaatst moest worden omdat teveel mensen zich hieraan stoorden - en terecht.
patbelle
Geplaatst: 26-08-12 18:11
Het afgrijzelijk ding staat bij mij in de buurt. Het ziet er echt niet uit. Voor kinderen is het inderdaad schrikken. Van dag1 zijn de mensen er al op tegen. Jongeren hebben al met vuurwerk ed. het 'kunstwerk' al beschadigd. Hierdoor zitten al wat scheuren erin. Sinds het volop op de tv en op de radio is geweest, is het afschuwelijke ding net een attractie geworden. Er stonden steeds wat auto's langs de kant om ernaar te kijken.
Wie maakt er nou zoiets, dan ben je zelf toch ook niet helemaal goed in je hoofd. Ik snap wel dat ze het beeld weg willen hebben, dat wil je toch niet in je gemeente hebben!