En die stukken voorbrengen in draf slaat eigenlijk ook nergens op, het paard draaft 3 passen en dan wordt ie weer de bocht om getrokken. je kan er niet echt wat van zien zo Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En die stukken voorbrengen in draf slaat eigenlijk ook nergens op, het paard draaft 3 passen en dan wordt ie weer de bocht om getrokken. je kan er niet echt wat van zien zo takkie_muis schreef:wat een hittepettitenik zou er nog geen 4000 voor over hebben

Barcelano schreef:Letizia schreef:4tonWauw!
Ik vind het zeker geen lelijke merrie, de mooiste dan? Hmm dat wil ik ook niet zeggen, iets te rank naar mijn smaak
Het zijn paarden voor liefhebbers en daar durft men ook fors voor te betalen
Er zijn in het verleden wel hogere bedragen voorbij gekomen voor een AV![]()

Barcelano schreef:Inderdaad Siel.
Als er een kwpner voor een groot bedrag wordt verkocht is men trots en vinden ze het geweldig.
Maar mensen zonder de kennis hebben geen idee hoeveel invloed een AV heeft gehad op de huidige sportpaard en bij veel rassen nog steeds heeft:)
Heb trouwen het filmpje nog eens bekeken maar zie op zich tijdens het voorbrengen weinig getrek,
Alleen op het laatst bij de merrie die won en even niet stil wilde staan![]()
Overgins hebben de merrie s geen bit in en zijn de kettingen meestal zo vastgemaakt dat het niet vast trekt:)

BabiiVeeraa schreef:Altijd maar dat gezeur over die ranke, iele arabier.. Hoe denk je dat de kwpn'er is ontstaan? Juist ja, door het kruisen van grovere rassen met een arabier
Het vreemdste vind ik dan ook altijd dat de verhalen over die iele, nerveuze en hittepetitterige arabieren vaak bij mensen vandaan komen die nog amper een arabier hebben meegemaakt van dichtbij..

Colway schreef:Een paard is lelijk als het compleet uit verhouding is, dit is gewoon een mooie merrie. Rank ja, maar absoluut een mooie arabische show merrie
Ik hou totaal niet van fjorden en haflingers, toch kan ik ook wel zien wanneer een Fjord voor zijn ras mooi is
zeggen dat dit paard lelijk is, vindt ik dus een beetje flauw en misplaatst
Colway schreef:Een paard is lelijk als het compleet uit verhouding is, dit is gewoon een mooie merrie. Rank ja, maar absoluut een mooie arabische show merrie
Ik hou totaal niet van fjorden en haflingers, toch kan ik ook wel zien wanneer een Fjord voor zijn ras mooi is
zeggen dat dit paard lelijk is, vindt ik dus een beetje flauw en misplaatst
zal ook wel aan het karakter liggen, maar wat je zegt klopt wel vind ik. Citaat:Helemaal mee eens.
En dit is trouwens helemaal niet zo'n rank type hoor.
Overigens ben ik wel benieuwd watvoor arabieren je dan wel mooi vind?
shamu schreef:ik vraag me af waarom de arabisch volbloed eigenaar altijd zijn paarden cq ras moet verdedigen
dat is toch om moedeloos van te worden ..
mensen met vooroordelen over de AV zijn in mijn ogen erg kortzichtig..
en daarbij mag er nooit iets verkeerd over`hun` kwpn gezegd worden
nou de kwpners die ik ken...als daar frikandellen van gedraait worden
ben ik de eerste die de curry uit de koelkast pakt