Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mylittlejoy schreef:Even los van het ethische aspect van klonen, is het natuurlijk wel interessant wat verschillende ruiters met hetzelfde "basismateriaal" kunnen bereiken. Dan komt het wel meer op de ruiter aan en kan je wellicht de betere ruiters makkelijker onderscheiden (hoewel het uiteraard dieren blijven, die nu eenmaal beter passen bij de een dan de ander).
mylittlejoy schreef:Maar verder dan dat zie ik niet veel voordelen aan klonen, behalve het "vervangen" van te vroeg gestorven dieren met interessante genen wellicht. Stilstand is achteruitgang en mijns inziens geldt dus ook zeker voor het klonen.
En of er uberhaubt ooit een op de spelen komt.

Miska schreef:Het is gewoon een gebrek aan gezond verstand in mijn ogen, bah!!!
musiqolog schreef:Miska schreef:Het is gewoon een gebrek aan gezond verstand in mijn ogen, bah!!!
Je hebt het over gezond verstand, maar je komt niet met argumenten. Dat is gevoel, geen verstand. Lees de reacties hierboven nog eens goed en reageer rustig, en vooral onderbouwd. Verder: met veel uitroeptekens en hoofdletters krijg je niet meer gelijk.

Bo_Cassey schreef:Met klonen wordt sowieso niets beter, omdat je DNA kopieert en dat voegt niets toe.
Gericht fokken werkt denk ik beter!

Miska schreef:Daar heb je helemaal gelijk in dat die dieren individuen zullen blijven en het heeft ook totaal geen nut.
Het is gewoon het EGO van de mens om de wonderen der Natuur te willen evenaren...
Iets wat al op zichzelf staand perfect is, daar moet je niet mee gaan lopen klooien.
We kunnen nog veel leren van Moeder Aarde.