Via GLS moet het dan gelijk als pakketje, kost ook nog meer (14,- euro).
En ik moet 't dan perse via zo'n GLS shop punt afgeven. Kost ook steeds weer een ritje (geen idee waar die hier in de buurt zitten trouwens..).
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Femke schreef:Het boek weegt 720 gram (nog excl. verzenddoosje).
Dan kom je in de categorie 500 gram - 2kg...
Kost 9,35 euro per brievenbuspost óf 8,50 euro voor pakketpost zonder track en trace code.
Dat is het nadeel van een groot formaat hardcover... Het formaat en gewicht.
Femke schreef:NathalietjeB schreef:eigenlijk moet er nog een beknopte meeneem versie komen waarin je tijdens shoots even kan terug kijken hoe je sommige dingen kunt doen
Daar ben ik mee bezig inderdaad...
Om een soort werkblad te maken met een samenvatting en een paar leuke opdrachten.
sflj schreef:Ik vind dat je opgeleid moet zijn op het moment dat je geld gaat vragen, ja. Dat is toch in veel beroepen zo? En niet zonder reden.
magda_90 schreef:Moet je een opleiding gevolgd hebben om in dit vakgebied professioneel te zijn? In dit vakgebied denk ik namelijk niet, er is een topic waar dat bediscussieerd wordt: [FK] Professioneel of niet - waar ligt de grens?.
Ik twijfel nog steeds over de aanschaf van je boek Femke. Mijn vader heeft een prachtige collectie fotografieboeken waar her en der ook dingen over paarden in staan dus ik weet niet goed hoe vernieuwend deze informatie voor mij is. Dat is nu wel het nadeel dat je het boek niet bij een boekenwinkel in kunt kijken, nu moet je maar op goed geluk bestellen.
Femke schreef:Het komt niet gratis bij het boek Juut.
Ik moet er weer opnieuw in investeren. Zowel in tijd als in drukkosten. Dus het zal er in de toekomst apart bij verkocht worden inderdaad
@Wilawander: alle tarieven van PostNL zijn vaste tarieven. Zou niet uit moeten maken waar in NL je naar het postkantoor gaat.
Bovendien kan ik hier thuis frankeren met digitale postzegels en mijn Dymo Labelwriter. Dus ik hoef er niet voor naar het postkantoor. Gewoon thuis frankeren en hier in de straat op de bus doen. Tenzij het inderdaad een pakketpost zending voor België is, die kan ik thuis frankeren maar MOET ik afgeven op een PostNL punt.
Verzending binnen NL kost al 3,- euro (plus kosten van 't doosje).
Kan me niet voorstellen dat er een service is die het helemaal naar België stuurt voor 50 cent meer... Ben erg benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt.
Maar goed, laten we er geen verzendkosten topic van maken...