Anky: "Thuis lekker nagenieten van de Spelen"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: Anky: "Thuis lekker nagenieten van de Spelen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:27

Ben blij dat ze goed zijn thuis gekomen en Sali nu van zijn verdiend pensioen kan genieten :). Van het vliegendeken en de beschermers... beter dat dan niet op de weide. Snap het ook wel want het gaat hier niet om een paard die je voor 500euro inclusief spullen kan overnemen (niet dat die paarden slecht zijn, meer om de prijs).

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:33

KootMiraDrum schreef:
ciskelover schreef:
Waar zou ze die vliegendeken vandaan hebben deze ziet er wel erg leuk uit! En buiten dat die zo niet wordt gestoken moet Sali natuurlijk ook gewoon zwart blijven aangezien op een enkeling na elke zwarte ontzettend lelijk verkleurd.

Dat is natuurlijk een Anky deken! http://www.anky-atc.com/?p=downloads standard collection.

Kijk een super bokker *\o/* _/-\o_

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:46

Het grappige is dan nog dat Salinero op de website staat als donkerbruin, niet als zwart ;)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 01:00

KootMiraDrum schreef:
Het grappige is dan nog dat Salinero op de website staat als donkerbruin, niet als zwart ;)

Misschien omdat hij ook bruin is? :D
Kijk maar naar zijn neus, zit een bruine gloed op.
Door het zweet lijkt het zwart.

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 07:22

Ik zie liever een paard met vliegendeken en bescherming in de wei dan een paard dat rennend door de insecten zonder vliegendeken en zonder bescherming bij de uitgang staat de dansen, maar ieder zn mening :D

Heeerlijk om te zien hoe Sali van zn 'oude dag' op het land geniet en dat hij nu lekker kan spelen en rustig aan kan doen! Het is hem gegunt :D

koos2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 07:42

Sandraa schreef:
Haha die foto's. Het kan elk paard zijn, kan zelfs met moeite de kleur zien in die verpakking

Dit zei ik niet omdat ik vind dat hij kaal de wei in moet, maar er staat klik voor foto's van Sali op de wei. Nou het had net zo goed die van mezelf kunnen zijn :+ Die staat ook helemaal ingepakt voor dazen, wat een ellende dit jaar die beesten. Lijken er elk jaar meer te worden.

Maar respect voor Anky dat ze alle oudjes zelf houdt en ze ook zo oud kan laten worden. Prisco, Bonfire, Salinero....
Bonfire bestaat ook nog toch? Dat was de voorganger van Sali dus zal richting de dertig moeten gaan? _/-\o_

love_SorayaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 07:50

Ik vind super dat anky ze lekker op de wei zet en volgens mij gaat ze nog wel lichtjes rijden met sali maar geen wedstrijden meer..

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 07:53

Sandraa schreef:
Sandraa schreef:
Haha die foto's. Het kan elk paard zijn, kan zelfs met moeite de kleur zien in die verpakking

Dit zei ik niet omdat ik vind dat hij kaal de wei in moet, maar er staat klik voor foto's van Sali op de wei. Nou het had net zo goed die van mezelf kunnen zijn :+ Die staat ook helemaal ingepakt voor dazen, wat een ellende dit jaar die beesten. Lijken er elk jaar meer te worden.

Maar respect voor Anky dat ze alle oudjes zelf houdt en ze ook zo oud kan laten worden. Prisco, Bonfire, Salinero....
Bonfire bestaat ook nog toch? Dat was de voorganger van Sali dus zal richting de dertig moeten gaan? _/-\o_

Snap je punt :) Maar staan ook 2 foto's van hem nog half in zn verpakking ;)
Maar indd die insecten worden meer en meer.... Bonfire is inmiddels 29 ofzo... Zal wel leuk zijn voor Sali als hij net zo oud mag worden!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 08:12

Leuke foto's van een blij paard :D En ze kan hem ook Incognito gaan noemen :D

Heerlijk hoor!

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 08:40

De mensen die dit inpakken overdreven vinden wonen vast zelf niet in een omgeving waar het stikt van de dazen die je paard compleet lek prikken; vreselijke bulten, het bloed wat langs de hals loopt om nog maar niet te spreken van de onrust wat het bij zo'n beest brengt. Daarbij heeft het ene paard er meer last van dan het andere paard. Ik zou zeggen kom een keertje naar een bosrijke omgeving in het zuiden met je paard en ervaar het zelf dan piep je wel anders. Wat een onzin om te zeggen dat het te maken heeft met de hoeveelheid euro's die dit paard waard is. Als je paard gek wordt van de insecten probeer je dat te voorkomen ongeacht of het nu een pony van 100 euro is of een sportpaard. En ik ben helemaal geen deken-fan overigens. Zie de paarden het liefst 24-7 buiten zonder deken het hele jaar door, maar dazen zijn gewoon zulke vieze rotbeesten!

Izep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:08

Leuke foto's weer van Salli, jammer van het gezeik van sommigen. :j

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:24

guppekop schreef:
Snap je punt :) Maar staan ook 2 foto's van hem nog half in zn verpakking ;)
Maar indd die insecten worden meer en meer.... Bonfire is inmiddels 29 ofzo... Zal wel leuk zijn voor Sali als hij net zo oud mag worden!!

29 inderdaad. :j

Donkere paarden hebben toch al meer last van dazen en hier in Brabant is het inderdaad verschrikkelijk.

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:30

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:32

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:37

_Amigo schreef:
KootMiraDrum schreef:

Misschien omdat hij ook bruin is? :D
Kijk maar naar zijn neus, zit een bruine gloed op.
Door het zweet lijkt het zwart.

Het is nog beter, Salinero is namelijk een vos. Een hele donkere koffievos om precies te zijn (overigens dacht ik ook altijd zwart of donkerbruin).

De foto´s zien er goed uit, hij geniet lekker zo te zien :) hopelijk geniet Anky net zo hard na. Hebben ze allebei verdiend!

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:38

ashley1 schreef:
Moest hij eerst 18 worden en met pensioen gaan voor hij ook eens op de wei mocht? Mag toch hopen van niet...

Dit was niet om te gaan zitten zeikbakken maar omdat ik altijd had begrepen dat de 'nog in functie zijnde' sportpaarden van Anky (en dan met name salinero) wel min. 4x per dag uit de box komen om te poetsen, grazen a.d hand, rijden en stappen a.d hand maar dat ze dus niet gewoon los op de wei mogen.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:44

Donkerbruin wist ik wel, maar omdat ciskelover hem zwart noemde wees ik erop dat op de website donkerbruin staat.... ;)
Donker koffievos zie ik er niet in. Maakt ook niet uit verder.
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 14-08-12 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:49

ashley1 schreef:
ashley1 schreef:
Moest hij eerst 18 worden en met pensioen gaan voor hij ook eens op de wei mocht? Mag toch hopen van niet...

Dit was niet om te gaan zitten zeikbakken maar omdat ik altijd had begrepen dat de 'nog in functie zijnde' sportpaarden van Anky (en dan met name salinero) wel min. 4x per dag uit de box komen om te poetsen, grazen a.d hand, rijden en stappen a.d hand maar dat ze dus niet gewoon los op de wei mogen.

Je hebt gelijk
http://www.anky.nl/home?p=altijdalwillenweten&i=46

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:08

Dit is toch een doordacht programma met het beste van het paard voorop? Ik snap het wel. Vind het jammer dat sommige mensen niet inzien dat Anky een door en door sportmens is en alles er voor doet om zo goed mogelijk haar sport met haar paarden te kunnen uitoefenen!

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:11

Wat een gezever., denk niet dat anky's paarden en de andere top paarden iets te kort komen.

Ik heb volgens mij zat topics op bokt voorbij zien komen waar de gemiddelde htk paard ook niet buiten komt (denk aan stallen in de stad, manege ponys etc.)

en vliegen dekens, sommige hebben zeker geen ervaring met een bosrijke omgeving met warm zomer weer..

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:15

Ik ben blij dat ik geen Anky heet! Wat een shit krijg je dan steeds over je heen zeg... je doet het echt werkelijkwaar nooit goed... Ondertussen worden haar paarden wel dik 20 jaar oud en Bonfire zelfs bijna 30. Ik heb niets anders dan respect voor haar, niet alleen voor wat ze met haar paarden voor elkaar krijgt maar ook hoe ze zich staande weet te houden in deze wereld vol kritiek en afgunst!! _/-\o_

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:27

heerlijk dat hij nu lekker de wei op mag! :D
hij heeft het verdiend.

vind het juist top dat anky zo voorzichtig is met haar paarden.
zie liever zn paard in de wei staan dan een paard die zn benen kapot loopt en helemaal lek geprikt word.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:43

Mijn opmerking was ook helemaal niet als kritiek bedoeld := Ook wel weer typisch bokt om overal kritiek van te maken.. :')
Er staan volgens mij 2 opmerkingen die je als kritiek kunt zien en vervolgens 20 reacties die daar weer kritiek op hebben.. :(:)
Logisch met die dazen in brabant dat ze ingepakt worden!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:25

wat zal dat paard zich lekker voelen! juist met zn jas aan :D

is er trouwens al wat bekend waar in nederland zijn afscheid gedaan wordt? wil misschien wel gaan kijken

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:32

Joanne1987 schreef:
wat zal dat paard zich lekker voelen! juist met zn jas aan :D

is er trouwens al wat bekend waar in nederland zijn afscheid gedaan wordt? wil misschien wel gaan kijken

Ik dacht indoor brabant :)