Nayomie schreef:Ik hoop eerlijk gezegd dat ze hem wel weer terug kunnen halen.
Daar zou ik maar niet op rekenen want eerst moet er nog een paar honderd miljoen betaald worden door de eigenaar van Eurocommerce.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
uryanne schreef:Ffortuna schreef:Tsja ik denk dat ze blij mogen zijn dat het nu pas gebeurd is en niet een week geleden. De curator zal reden genoeg hebben om hem in beslag te nemen. Zo aso van Visser om hem nog even snel over te schrijven op een andere bv! Die zag dit ook al aankomen...
Is dat aso? Of is dat een liefhebber die zijn paard koste wat kost probeert te bewaren?
Ffortuna schreef:Tsja ik denk dat ze blij mogen zijn dat het nu pas gebeurd is en niet een week geleden. De curator zal reden genoeg hebben om hem in beslag te nemen. Zo aso van Visser om hem nog even snel over te schrijven op een andere bv! Die zag dit ook al aankomen...
Droomkoning schreef:uryanne schreef:Is dat aso? Of is dat een liefhebber die zijn paard koste wat kost probeert te bewaren?
Dat is iemand die de boel bewust heeft opgelicht en dit paard buiten de boedel wilde houden om de schuldeisers nogmaals te benadelen.
Droomkoning schreef:uryanne schreef:Is dat aso? Of is dat een liefhebber die zijn paard koste wat kost probeert te bewaren?
Dat is iemand die de boel bewust heeft opgelicht en dit paard buiten de boedel wilde houden om de schuldeisers nogmaals te benadelen.
Prisca schreef:Droomkoning schreef:uryanne schreef:Is dat aso? Of is dat een liefhebber die zijn paard koste wat kost probeert te bewaren?
Euh hele stal Eurocommerce....dus niet alleen London.
dennisvlieg schreef:petraaken schreef:Is dat aso? Of is dat een liefhebber die zijn paard koste wat kost probeert te bewaren?
Ik denk eerder dat het financieel gezien aantrekkelijk is om het paard zelf te houden. Zal niks met liefde te maken hebben.
Droomkoning schreef:uryanne schreef:Welkom droomkoning op dit forum. Het is geloof ik gebruikelijk om je voor te stellen als nieuwe bokker
Sorry, ik ben niet bekend met de huisregels en gewoontes.
Bij deze, ik ben Droomkoning.
uryanne schreef:Het was maar een idee hoor...![]()
De eerste persoon die al jarenlang paarden heeft, er enorm in investeerd maar waarbij er geen sprake is van emotionele band met paarden moet ik nog tegenkomen![]()
De eigenaar van London zal heus proberen om te redden wat er te redden valt en daarbij dingen verzinnen die een ander niet zou verzinnen. Maar om nu te zeggen dat hij door en door slecht is en alleen dollartekens in de ogen heeft. Nee, dat wil er bij niet in.
Een paard aanhouden tot aan de olympics is heel, heel duur. Dan had hij hem toch eerder kunnen verkopen? Had hij nu niet voor het blok gestaan...