Paard London in beslag genomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Droomkoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:03

Nayomie schreef:
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze hem wel weer terug kunnen halen.

Daar zou ik maar niet op rekenen want eerst moet er nog een paar honderd miljoen betaald worden door de eigenaar van Eurocommerce.

petraaken

Re: Paard London in beslag genomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:03

Was te verwachten dat hij verkocht zou worden. had alleen niet verwacht dat het via deze weg zou gaan. Denk dat de curator heeft gewacht totdat de spelen voor de paardesport voorbij waren om te zien hoe hij ging presteren. Nu met de zilveren medaille is hij een heel stuk meer waard en zal dus een pak geld meer opbrengen. Daarbij is het ook nog eens een gekeurde hengst dus denken ze dat hij extra interessant is.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:05

Wat een enorme schaduw over het fantastische succes.

Bumba01

Oei, hij had ook een Eurocommerce bedrijf hier in Deventer en ik las laatst ook dat ze 10 Ferrari's van hem in beslag hadden genomen?

Droomkoning

uryanne schreef:
Ffortuna schreef:
Tsja ik denk dat ze blij mogen zijn dat het nu pas gebeurd is en niet een week geleden. De curator zal reden genoeg hebben om hem in beslag te nemen. Zo aso van Visser om hem nog even snel over te schrijven op een andere bv! Die zag dit ook al aankomen...

Is dat aso? Of is dat een liefhebber die zijn paard koste wat kost probeert te bewaren?

Dat is iemand die de boel bewust heeft opgelicht en dit paard buiten de boedel wilde houden om de schuldeisers nogmaals te benadelen.

Authentic

Verschrikkelijk...

Ik weet nog wel het vorige topic waarbij werd gezegd dat de bedrijven los van elkaar stonden en dat de paarden er dus niet de dupe van zouden worden.

UrbanL

Ffortuna schreef:
Tsja ik denk dat ze blij mogen zijn dat het nu pas gebeurd is en niet een week geleden. De curator zal reden genoeg hebben om hem in beslag te nemen. Zo aso van Visser om hem nog even snel over te schrijven op een andere bv! Die zag dit ook al aankomen...

oww zekers en denk in belang van de Curator is er ook mee gewacht nu leverd hij nog meer centjes op.

En Gerco zal het echt al weken weten dus hoeft geen medelijden te hebben met hem. Is het risico van het vak.
Ik zie hier de berichten ook iedere dag voorbij komen.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:07

Droomkoning schreef:
uryanne schreef:
Is dat aso? Of is dat een liefhebber die zijn paard koste wat kost probeert te bewaren?

Dat is iemand die de boel bewust heeft opgelicht en dit paard buiten de boedel wilde houden om de schuldeisers nogmaals te benadelen.

Euh hele stal Eurocommerce....dus niet alleen London.

uryanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:07

Droomkoning schreef:
uryanne schreef:

Welkom droomkoning op dit forum. Het is geloof ik gebruikelijk om je voor te stellen als nieuwe bokker ;)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:08

Prisca schreef:
Droomkoning schreef:
uryanne schreef:

Aha dus het is eigenlijk de hele hengstenhouderij en stoeterij waar er beslag is opgelegd?

dennisvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:09

petraaken schreef:

Ik denk eerder dat het financieel gezien aantrekkelijk is om het paard zelf te houden. Zal niks met liefde te maken hebben.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:12

Jeetje wat een domper, ze waren zo'n goed team -O- Maar wel te verwachten inderdaad!

Droomkoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:12

uryanne schreef:

Dat zal de curator zeker proberen omdat Visser snel de beste paarden op de BV van zijn kinderen heeft gezet.
Uiteraard trapt een curator daar niet in en zal Stal Eurocommerce opgedoekt worden op den duur.

Droomkoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:14

uryanne schreef:
Welkom droomkoning op dit forum. Het is geloof ik gebruikelijk om je voor te stellen als nieuwe bokker ;)

Sorry, ik ben niet bekend met de huisregels en gewoontes.
Bij deze, ik ben Droomkoning.

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:14

Oh jeetje, dit zat er aan te komen.. Wat klote voor Gerco zeg!

uryanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:16

Het was maar een idee hoor... :D

De eerste persoon die al jarenlang paarden heeft, er enorm in investeerd maar waarbij er geen sprake is van emotionele band met paarden moet ik nog tegenkomen ;)
De eigenaar van London zal heus proberen om te redden wat er te redden valt en daarbij dingen verzinnen die een ander niet zou verzinnen. Maar om nu te zeggen dat hij door en door slecht is en alleen dollartekens in de ogen heeft. Nee, dat wil er bij niet in.
Een paard aanhouden tot aan de olympics is heel, heel duur. Dan had hij hem toch eerder kunnen verkopen? Had hij nu niet voor het blok gestaan...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:16

OMG.... wat een domper na zo'n prachtige beloning voor je werk

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:17

Het was wel te verwachten..... wel erg jammer. Gewoon blij zijn dat ze zilver gehaald hebben.

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:17

Helaas, maar het was al te verwachten.
De paarden zouden maanden geleden al op een andere naam/bv gezet zijn
Maar het heeft niet geholpen, jammer voor de ruiters en paarden maar t geld moet ergens vandaan gehaald worden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:18

dennisvlieg schreef:
petraaken schreef:

Ik denk eerder dat het financieel gezien aantrekkelijk is om het paard zelf te houden. Zal niks met liefde te maken hebben.

Precies mijn punt.

Daarbij, ja het gaat uiteindelijk om de hele stal. Weet niet meer wie het vroeg maar heb je de nieuwsberichten wel gelezen? Daar staat duidelijk in dat nu gekeken wordt of Ger junior de stal voor een marktconforme prijs heeft overgenomen van zijn vader, zo niet wordt er alsnog beslag gelegd op de stal inclusief inhoud.

uryanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:18

Droomkoning schreef:
uryanne schreef:

Sorry, ik ben niet bekend met de huisregels en gewoontes.
Bij deze, ik ben Droomkoning.

T'is altijd zo apart als er iemand ineens opduikt op bokt met allerlei 'belastende' info :D
Verder moet je even proberen anders te quoten. Je quote nu iemand anders, terwijl mijn naam er boven staat...

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:19

jammer, maar het viel te verwachten.....

Symbeami

uryanne schreef:
Het was maar een idee hoor... :D

De eerste persoon die al jarenlang paarden heeft, er enorm in investeerd maar waarbij er geen sprake is van emotionele band met paarden moet ik nog tegenkomen ;)
De eigenaar van London zal heus proberen om te redden wat er te redden valt en daarbij dingen verzinnen die een ander niet zou verzinnen. Maar om nu te zeggen dat hij door en door slecht is en alleen dollartekens in de ogen heeft. Nee, dat wil er bij niet in.
Een paard aanhouden tot aan de olympics is heel, heel duur. Dan had hij hem toch eerder kunnen verkopen? Had hij nu niet voor het blok gestaan...

De man in kwestie is enorm rijk...... hij wil niet met zijn persoonlijke miljoenen garant staan voor zijn nagenoeg failliete bedrijf.... daarom zijn er ook al 10 ferrari's van de man in beslag genomen en nu zijn dan de paarden aan de beurt. Dit kon je echt van mijlenver aan zien komen.

Anoniem

uryanne schreef:

:') tuuuurlijk, dat doet ook echt iedereen.. :roll:
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-08-12 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

love_Soraya

Aah zo sneu dit allemaal..wat ben ik dan blij met me eigen paard ;)