Wederom bij het laatste verslag kippenvel en traanoogjes! Top gedaan Cayenne en bedankt voor de superleuke en interessante verslagen! Zorg dat je dit talent benut, want het is heerlijk in jou stukjes te mogen lezen en heb er iedere dag weer naar uit gekeken!
Je hebt geweldige sfeerverslagen neergezet, ik ben stinkend jaloers, maar aangezien ik toch thuis moes blijven was dit een hele goede pleister op de wond
Dank! Ik begrijp dat je de nieuwsredactie gaat verlaten.....jammer! Ik zal je missen! Zoveel enthousiasme, lefde voor de sport, verstand van zaken en uiteindelijk vaak een gewogen en mild oordeel.... Bedankt, er was geen ander die het zo leuk had kunnen doen.
Wat een mooi eindverslag, Cayenne! Ik wil je nogmaals ontzettend bedanken voor al het werk dat je daar verzet hebt en voor je mooie verslagen. Dat geldt uiteraard ook voor iedereen die er hier achter de schermen aan meegewerkt hebben: alle andere leden van de Nieuwsredactie, de moderators, Bart en Eline die veel werk gedaan hebben en voor een mooi liveblok op de voorpagina gezorgd hebben, maar zeker ook Marga die ontzettend veel werk verzet heeft om dit allemaal mogelijk te maken. Jullie zijn top!
Cayenne enorm bedankt voor je verslagen, ik heb enorm genoten van elk verslag weer. Had toch het gevoel dat ik er een beetje bij was. Je schrijft enorm leuk, super gedaan!
beaukey
Geplaatst: 10-08-12 12:50
Absoluut professioneel hippisch journalisme! Goede artikelen, netjes opgemaakt (ook de Bokt redactie een pluim) en informatief! In de achtergrond hoor heel zachtjes:"When my baby smiles at me, I go to Rio"...
Jaaaa Het waren echt geweldige verslagen en het 1e wat ik elke (paarden) dag deed was de planning/verslag op bokt checken. Je had het samen met het bokt team niet beter kunnen doen! Echt super! Bedankt! Verder natuurlijk heel veel succes met je werk bij de Hoefslag!
SparklingApp
Geplaatst: 10-08-12 15:26
Cayenne bedankt voor al je leuke en snelle verslagen!
Nu ook weer leuk om te lezen dat het ook voor jou een geweldige ervaring is geweest! Tja, de spelen blijven gewoon iets heel speciaals.
Jullie zijn allemaal zulke lieverds, iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt en op welke manier dan ook haar/zijn steentje aan heeft bijgedragen. Van mij mogen de Olympische Spelen nog wel een paar weken duren. Ook al was ik er niet bij: intens genieten door de persoonlijke, ontroerende, prachtig en vol enthousiasme geschreven verhalen. Echt top.
Cayenne zeer zeer bedankt voor al je verslagen en post in de topics over de OS door jullie als team maar mede dankzij jou zijn we er allemaal 'bij' geweest een diepe buiging voor jullie allemaal