Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbie_Blue schreef:Quote van BBC Sport twitter![]()
"Ollie Williams - @BBCSport_Ollie: This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY."
Citaat:Jury voorzitter Stephen Clarke gaf tijdens de persconferentie uitleg over de top drie: Adelinde liet veel kracht en expressie zien, maar voor ons moest er meer lichtheid en gedragenheid zijn. Dat heeft haar punten gekost. Het paard van Charlotte kwam wel meer tot dragen, maar had ten opzichte van Parzival minder kracht. We zijn uiteindelijk voor de beste harmonie gegaan. Vandaar dat Charlotte heeft gewonnen.
[...] Wanneer we klaar zijn met jureren heb ik echt geen idee wie de hoogste score heeft. Na Charlotte had ik geen idee of zij of Adelinde had gewonnen. Ze waren allebei fantastisch."
Imago01 schreef:Citaat:Jury voorzitter Stephen Clarke gaf tijdens de persconferentie uitleg over de top drie: Adelinde liet veel kracht en expressie zien, maar voor ons moest er meer lichtheid en gedragenheid zijn. Dat heeft haar punten gekost. Het paard van Charlotte kwam wel meer tot dragen, maar had ten opzichte van Parzival minder kracht. We zijn uiteindelijk voor de beste harmonie gegaan. Vandaar dat Charlotte heeft gewonnen.
[...] Wanneer we klaar zijn met jureren heb ik echt geen idee wie de hoogste score heeft. Na Charlotte had ik geen idee of zij of Adelinde had gewonnen. Ze waren allebei fantastisch."
Lees ik het nou zo verkeerd?
Hij spreekt zichzelf hiermee toch absoluut tegen???
sjorsloveyou schreef:ik vond adelinde beter, met haar houding en hoe het paard loopt.