Prisca schreef:Jeetje wat een gezeik overal in de topics echt jammer en zeeeer onsportief. Alle beste stuurlui staan weer aan wal. Nu begrijp ik echt waarom ik af en toe zo ziek ben van bokt stelletje betweters....wat rijden jullie zelf?. Zij rijden OS he niet een landelijk proefje om de hoek thuis.
Kom zeg een foutje en tja in grijze gebied is een schritterende combie laten we daar van genieten. Aan het paard zit nog een mooi nederland tintje.
We mogen trots zijn in alle paarden rubrieken een prijs echt top.
Tja het zal voor een deel de teleurstelling zijn, aan de andere kant je hoeft geen OS te rijden om te kunnen zien wanneer iemand (brons) in de mond zit te raggen...
Iedereen met goede ogen (of bril/lenzen) kan zoiets ook zien. Ik erger mij dus eerder aan die eeuwige dooddoeners over welk niveau iemand zelf rijdt. Blijkbaar mag je dus alleen commentaar geven als je zelf OS hebt gereden... oh nee wacht je mag alleen negatief commentaar geven als je zelf OS rijdt. Positief commentaar mag je zelfs als wielrenner geven 
Ik ben blij voor Adelinde dat ze zilver heeft, al is het natuurlijk wel een kleine domper dat het goud voor dr neus weggekaapt werd. Mooiste moment van vandaag vond ik toch het gezicht van Anky toen ze op het scorebord haar score zag staan