Ik wist niet dat NL met meer dan 35 ruiters meedeed
Jur Vrieling was toch sowieso al niet gekwalificeerd nu?
Anoniem
Geplaatst: 08-08-12 07:49
Nou, ik dan gister: Voor de os alle tijden in mn agenda opgeschreven, ik gisteravond in paniek naar de tijden zoeken. In mn agenda stond 10 uur Op de site van londen 12 uur (maar ik wist al dat er een uur verschil was, alleen niet eraf of erbij) Site knhs 13 uur En wat andere sites weer 12 uur.
Ik dacht echt jaa, wat is het nou? Ik vanochtend 2 kranten vergeleken, allebei 13 uur, en op bokt ook 13uur dus ik ga daar maar van uit
Edit; nee jur doet idd niet meer mee. op die site staat de startlijst nog niet, die is van maandag.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-08-12 07:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 08-08-12 07:49
gr_roos schreef:
Vreemd, als ik de startlijst bekijk staan alle 4 de nederlanders er op.
We zijn wel blond met z'n allen hè? - Startlijst van maandag - Waar kan ik het kijken - 35 Nederlanders aan de start - eerst veterinaire keuring voordat de startlijst komt
Wie heeft er nog een leuke?
Nayomie
Geplaatst: 08-08-12 07:55
Doet jeroen Dubbeldam mee? Dit is niet serieus trouwens.
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 08-08-12 07:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Het gaat idd goed hier! Ik ga een poging doen tot volgen! Maar ik zou eigenlijk niet kijken, aangezien maikel iedere keer een fout maakt als ik kijk . Dus ik zal niet kijken in de hoop dat we winnen
Ik hou altijd het hele parcours mn adem in, vindt mijn hart niet leuk hahahaha Overigens deed ik dat ook toen ik in een duister verleden zelf nog sprong. Ton ik de punten had voor de L ben ik gestopt, mij te hoog