Super trots op de mannen. Ze hebben het super gedaan!!
Jacobeho
Geplaatst: 06-08-12 18:11
Sjongejonge, wat was dat een spannende barrage! Ik heb niet zo lang kunnen kijken, ben net terug van mn werk, maar heb ervan genoten. Super goed gereden! Echt leuk om te zien! (:
Vientje
Geplaatst: 06-08-12 18:11
Gaaf!!! Hebben ze allemaal super gedaan, ook Jur toch nog een 0-rondje bijgedragen op het nippertje
Britten verdiend gewonnen, man die waren weer top vandaag.
Tijdens het eten op de iPad gekeken! Spannend hoor, maar gb ook terecht goud! Wel gaaf zo voor eigen publiek, krijg bij deze beelden gewoon kippenvel! Nederland ook echt super gedaan! Nu op naar de individuele ritten!
Ik zie net de huldiging. Totaal niet verwacht voordat ze aan de start verschenen. Prachtig. Ik ga vanavond zoeken of ik de barage terug kan vinden! Ik hoor overal dat ze fantastisch hebben gerrden!
SUPER ! Van 6e plaats naar zilver, top!! Ben ik btw de enigste die Marc Houtzager niet op zijn paard vindt passen...? Geen mooi totaalplaatje (hij is iets aan de grote kant voor zijn compacte paard ) vind ik dan he
Wauw knap hoor! Heb de barage in de auto geluisterd, niet aan te raden Maar het was het waard Ook respect voor GBR trouwens, die zijn fantastisch bezig!
Bloedstollend, dat was het. Sensationeel werd het net niet! Maar respect voor deze superprestatie! Tamino moet er nog maar een individuele plak bij halen, die is zoO goed!
Kan het niet helpen, dacht ineens, zou GB misschien met dressuur goud (team + individueel) en springen goud (team + individueel) aan de haal gaan deze OS? Ik zie het nog gebeuren ook, met dat paard van Nick Skelton erbij, en Dujardin op dreef... jeetje.