Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jobamara schreef:Hier een bericht in sporza http://www.sporza.be/cm/sporza/Londen_2 ... ek_Lejeune vind het jammer was toch een mooie combinatie. Nogmaals veel plezier
Gini schreef:jobamara schreef:Hier een bericht in sporza http://www.sporza.be/cm/sporza/Londen_2 ... ek_Lejeune vind het jammer was toch een mooie combinatie. Nogmaals veel plezier
Ik heb moeten huilen toen ik het in de krant las. Phillipe is er heel erg van aangedaan. Nooit meer Vigo in de springpiste.
friendly schreef:Volgens mij tellen de punten van gister gewoon mee. Zoals ik het begrijp was gister kwalificatie voor het individuele springen én voor de landenteams. Strafpunten van eergister telden ook gewoon mee gezien dit al een kwalificatie was voor het individuele springen. Daar kwamen de strafpunten van gister bij. Daarop is nu een x aantal landen geselecteerd die voor de landenteams mee mogen doen én individueel. Vandaag geloof ik landenfinale én nog een kwalificatie van het individuele springen. Denk dan dus dat de punten die afgelopen dagen behaald zijn gewoon blijven staan. Als iemand mij kan verbeteren, graag...dit is zoals ik dénk dat het is. Zo heb ik het persoonlijk begrepen, maar dit kan natuurlijk verkeerd zijn..
EDIT: Na de startlijst bekeken te hebben (individueel) kan ik zeggen dat alle strafpunten behaald vanaf dag 1 gewoon meetellen. Deze staan als je op het plusje naast de ruiter klikt in beeld. 1st qualifier en 2nd qualifier met het daarbij behaalde strafpunten. Dus die van vandaag erbij optellen en we hebben een uitslag. Bij de teams staan alleen de ruiters die lid van het team zijn.
.
Tja, OS is toch wat anders he
friendly schreef:Ik ga vooral zitten voor de nederlanders, die helaas WEER pas in de 2e helft van t deelnemersveld komen. Bij de eerste kwalificatie vond ik Tamino zo mooi springen, daar kijk ik graag naar. Maar eigenlijk maar het niet uit welke nederlander er in de baan is, zit sowieso met ingehouden adem en bij elke balk die eraf valt vloek ik even, na de finish een zucht van verlichting. Terwijl ik normaal niet echt vaak naar het springen kijk op tv ofzo...Tja, OS is toch wat anders he