Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xyvonnex schreef:ik denk dat het niet erger zal worden,jolliegirl.
kruimel en loekie zijn de keel doorgesneden.
wel eens gezien zoiets??
xyvonnex schreef:(Ze werkt in het slachthuis vast wel...)
maar dan is ze er niet bij betrokken en gebeurt het niet op de wei.
en geld is maar geld.
Vjestagirl schreef:Wraak lost niets op. Ze had beter gewoon aangifte kunnen doen en er alles aan kunnen doen om hem een staf op te laten leggen door een rechter...
LBLGypsyCobs schreef:Vjestagirl schreef:Wraak lost niets op. Ze had beter gewoon aangifte kunnen doen en er alles aan kunnen doen om hem een staf op te laten leggen door een rechter...
Jammer dat die dieren voor de NL wet en dus voor de rechter maar dingen zijn ipv dieren.
Het betreft vernieling van de 2 pony's, geen moord.
Man heeft zichzelf aangegeven en er zullen vast nog meer verzachtende omstandigheden worden aangedragen.
In Nederland kom je met dit soort grappen met een lichte straf weg.
Ik praat wraak nemen niet goed, maar kan me goed voorstellen dat je niet op een uitspraak van de rechter gaat wachten.
kruimenloek schreef:LBLGypsyCobs schreef:Jammer dat die dieren voor de NL wet en dus voor de rechter maar dingen zijn ipv dieren.
Het betreft vernieling van de 2 pony's, geen moord.
Man heeft zichzelf aangegeven en er zullen vast nog meer verzachtende omstandigheden worden aangedragen.
In Nederland kom je met dit soort grappen met een lichte straf weg.
Ik praat wraak nemen niet goed, maar kan me goed voorstellen dat je niet op een uitspraak van de rechter gaat wachten.
Nee de politie neemt dit echt heel hoog op, ik denk niet dat ik er te veel over moet zeggen maar iedereen hier begrijpt wel dat er veel meer aan de hand is en ze hem echt niet zomaar laten gaan.
Jolliegirl schreef:Gaat vies tegenvallen...
Maandje papierprikken en hij is weer vrij
En dan als ie echt gestoord is, neemt ie wraak terug.