Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1990 schreef:Ben ik nu zo stom,
Staat nederland niet 3e bij de landenwedstrijd? Aangezien anky ook 73 procent had toch?
Cayenne schreef:petraaken schreef:Blijkbaar hebben je collega's last van een ochtendhumeur Cayenne.
Nou, dat gaat eigenlijk de hele dag zo![]()
Zeg je vriendelijk goedemorgen, staan ze je aan te kijken alsof je net hun ontbijt van hun bord heeft weggegeten
Dan niet![]()
(Ze zijn niet allemaal zo hoor)
Cayenne schreef:Gwen09 schreef:En kun je niet na de bui nog een goed plekje vinden op de tribune?
Nee, ik heb een favoriet plekje (staat toevallig ook nog eens een C op) dus daar zit ik het liefste.
Daar heb je mooi uitzicht en zit je precies halverwege de baan.
Ik denk dat ik toch voor de tribune ga
Annemiek80 schreef:ja ik ook, ik had het hier wel gelezen maar het filmpje ervan niet gezien, dat zag ik 's avonds bij Mart Smeets (die op het filmpje na verder geen aandacht aan paardensport besteede...)mompelt iets over sensatiejournalistiek
Mart 'vergat' erbij te vertellen dat ziek zijn bij Sjef wel serieus kan zijn gezien zijn recente medische problemen, iig dat was mijn gevoel.
Anderzijds vond ik het een mooi filmpje, Anky was mens!
Annemiek80 schreef:Ondanks de evt. ongemakken van de tribune zou ik toch daarvoor gaan, realiseer je eens hoe vaak je dit in je leven nog zal overkomen.... Op de tribune bij een OS....
In het mediacentrum, ik neem aan dat je het dan op tv/scherm volgt, tja dat is bijna hetzelfde als ik hier voor het scherm toch? (oke in neem aan dat evt communiceren met mede persmensen ook heel leuk is)
Ik weet wel wat mijn keuze zou zijn
Jolien87 schreef:Annemiek80 schreef:ja ik ook, ik had het hier wel gelezen maar het filmpje ervan niet gezien, dat zag ik 's avonds bij Mart Smeets (die op het filmpje na verder geen aandacht aan paardensport besteede...)mompelt iets over sensatiejournalistiek
Mart 'vergat' erbij te vertellen dat ziek zijn bij Sjef wel serieus kan zijn gezien zijn recente medische problemen, iig dat was mijn gevoel.
Anderzijds vond ik het een mooi filmpje, Anky was mens!
Ik had in eerste instantie ook niet bij stilgestaan bij de toestand van Sjef. Pas later viel het kwartje.