Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SplashIsLief schreef:Danseresje schreef:Hele blonde vraag, maar die Patrick kittel, is dat een assistent van het nederlandse team of niet? Omdat iedereen hier schrijft dat het zo bijzonder is dat hij dit doet
Het is een zweedse ruiter
N0a schreef:Danseresje schreef:Hele blonde vraag, maar die Patrick kittel, is dat een assistent van het nederlandse team of niet? Omdat iedereen hier schrijft dat het zo bijzonder is dat hij dit doet
Hij is ruiter voor Zweden maar Sjef is zijn coach. Maar wel bijzonder dat de 'concurrent' je dan zo bij staat![]()
mbkaatje schreef:Wat ik steeds begrijp is dat er, ondanks dat de tumor goedaardig is, er nog steeds wel wat zorgen om zijn gezondheid is en dat hij er nog niet helemaal bovenop is.
Het zou heel goed kunnen dat dit "overgeven" helemaal los daarvan staat, maar ik kan me de stress wel voorstellen. Je gaat je dan toch afvragen of alles weggehaald is e.d.
Dit soort grappen vind ik onder deze omstandigheden dan ook niet echt grappig. Wie zijn wij om te beoordelen wanneer Anky mag stressen over de gezondheid van haar man.