Rahmouni: "Ik ben trots op mijn prestatie!"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 15:35

ponyparadijs schreef:
Meningen kunnen verschillen natuurlijk!! En ik zeg ook niet dat jij het niet bij het rechte eind hebt. Voor jou mening is dit goed. Nou dat respecteer ik. Ik hoef mijn gelijk niet te halen over de rijwijze van iemand, maar verwacht wel dat je in ieder geval mijn mening (en het is dus alleen mijn mening) accepteerd als zijnde mijn mening.

Natuurlijk verschillen meningen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij hem regelmatig heb zien trainen, want dan zou je mening wel anders zijn. Als er iemand is die eerlijk en zeer vriendelijk rijdt is het Yessin wel. Daar kunnen een hoop een voorbeeld aan nemen...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 16:50

Mollymuis schreef:
Wie ben jij?? Heb je nooit gezien op stal tijdens trainingen!!!! Yessin rijdt met losse kinketting, zie hem niet trekken rukken of schoppen, dus niks dieronvriendelijks aan, maar als je er weer eens bent kunnen we hier verder over discussieeren

Wie ben jij dat jij zo tegen iemand te keer gaat?
Ik ga hier verder niet op in. Kan je alleen wel vertellen dat behalve op de stal waar jij toevallig staat Yessin op nog veel meer plaatsen paarden rijdt en traint!

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 16:56

Mollymuis schreef:
svdijk schreef:
Vond het een heel nette proef, hij mag terecht trots zijn!
Enige minpuntjes: z'n stanggebruik en z'n tenen.
Verder reed hij z'n paard heel netjes rond, stoorde hem nergens.
Respect voor deze jongeman!

Wie ben jij?? Heb je nooit gezien op stal tijdens trainingen!!!! Yessin rijdt met losse kinketting, zie hem niet trekken rukken of schoppen, dus niks dieronvriendelijks aan, maar als je er weer eens bent kunnen we hier verder over discussieeren

Heb je het tegen mij? Aangezien je een stukje dat ik geschreven heb, dikgedrukt hebt staan?
In dat geval, hou je een beetje in zeg.
Ik zeg dat het minpuntjes zijn, en dat de ketting erg los is, dat snapt een leek ook nog wel, anders kan de stang niet bijna horizontaal staan(tenzij je het paard z'n kaak breekt).
Het ziet er niet heel vriendelijk uit, maar ik weet hoe het werkt met een stang&trens en de ketting.
En dan heb ik liever een bijna horizontale stang, dan een strakke kinketting en een blauwe tong.
Maar er is ook een middenweg, en wellicht werkt deze jongeman daar al hard aan.

wendyminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:25

Ik zag hem laatst op TV langskomen, daarvoor nooit eerder van hem gehoord. Maar wat leeft hij in een droom zeg! Het verhaal over hoe hij zo de paardensport terecht is gekomen, net een sprookje!