Wuis schreef:Mijn huisarts belt mij terug tusse half 2 en 2, hoop maar dat hij niet net onder Anky van Grunsven belt want dan heb ik geen tijd!
Hahaha ***ziet het voor zich***
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jotoma schreef:Anne_mieke88 schreef:ik ga ook op mijn werk livestream kijken...ik mocht de wedstrijden van de nederlanders zien
maar nu ben ik mijn oordopjes vergeten...dus waarschijnlijk alleen beeld en geen geluid
Bij de livestream zit ook geen commentaar, dus het enige dat je hoort is applaus, regen, paardengebries en dat was het wel
petraaken schreef:Wie commentaar wilt kan de stream van de NOS kijken denk ik of voor de belgen hopen dat sporza het uitzendt of toch tenminste op de stream.
Ik hoef niet zo nodig het commentaar (hoewel het soms handig is om de afstamming te weten van een paard maar dan heb je wel Mart Smeets nodig en niet die Anita van de NOS en voor de belgen toch op zijn minst iemand naast Stefaan Lammens die wat van fokkerij en dressuur weet).
petraaken schreef:Wie commentaar wilt kan de stream van de NOS kijken denk ik of voor de belgen hopen dat sporza het uitzendt of toch tenminste op de stream.
.
Def schreef:Kan iemand nog even het linkje doen van waar het te bekijken?