Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rOcky_lofz schreef:Wat ik me nog wel afvroeg, donderdag heb je de dressuur,
is er daarna ook nog springen ? of is springen alleen dat van vandaag ? dacht dat ik ergens las, dat iemand ook twijfelde of er nog springen was..
horseyfries schreef:rOcky_lofz schreef:Wat ik me nog wel afvroeg, donderdag heb je de dressuur,
is er daarna ook nog springen ? of is springen alleen dat van vandaag ? dacht dat ik ergens las, dat iemand ook twijfelde of er nog springen was..
Natuurlijk is er ook nog springen, nu was het springen van de eventing, straks komt het echte springen nog.
ceasario schreef:Ik weet ook weinig van tafeltennis..
Citaat:Mistral Hojris zorgde nog voor wat spektakel door in bulldozer-modus zijn tengere amazone Laura Bechtolsheimer met zich mee te slepen terwijl hij in galop over het straatje ging. Een bloembak stond hem echter in de weg en Laura kon deze nog net op tijd ontwijken. De aanwezige journalisten gniffelden zachtjes terwijl de vos na goedkeuring met de oortjes erop zijn amazone uit de baan sleurde.
Idra schreef:Haha, heb hard moeten lachen om het stukje van Mistral Hojris, kon het me levendig voorstellen!
Karin is een topamazone!