Op concours eraf gevallen en trap tegen mijn knie gehad. Goed balen, heb nog een sprankeltje hoop om daar heen te kunnen, maar ideaal zal het niet zijn. Het is natuurlijk veel met de metro...
Vreselijk zuur om zo'n evenement dan aan je neus voorbij te moeten laten gaan!! Beterschap en ik zal duimen dat het nog lukt. Je zult in ieder geval wel herkenbaar zijn.
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 25-07-12 20:55
Heel vele plezier Cayenne, geniet er van ga je ook nog bij andere sporten kijken?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-12 21:07
Ladybird schreef:
Heel vele plezier Cayenne, geniet er van ga je ook nog bij andere sporten kijken?
Thanks! en nee, ik heb al accreditatie voor alle paardendisciplines. Dat is me wel genoeg
Kunnen we je straks in Londen herkennen? Aan een Bokt petje ofzo?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-12 21:40
Sammyoo schreef:
Leuk Cayenne, wat een avontuur!
Kunnen we je straks in Londen herkennen? Aan een Bokt petje ofzo?
Misschien aan een hysterische en verwilderde blik in de ogen? Ik heb wel een aantal boktshirts mee (niet iedere dag aan) en ook een perskaart om m'n nek. Of een oranje shirt met een gouden leeuw + letters "London 2012"
ben heel stiekem best jaloers heerlijk naar london
EngeltjeS
Geplaatst: 25-07-12 21:57
Wat gaaf om dit van 'dichtbij' mee te mogen maken (correctie: lezen!)
Heel veel plezier Cayenne! en blijf vooral schrijven!
joke20
Geplaatst: 25-07-12 22:11
Holland holland
bruceandnoon
Geplaatst: 25-07-12 22:16
ik krijg helemaal de kriebels van dit stukje . wat had ik er graag bij geweest... mijn schoonzus ( engelse) zit bij de marine en zal komende weken werken op greenwich park, zijzelf heeft niets met paarden maar vertelde me vandaag toch wel onder de indruk te zijn geweest van die prachtige " glimmende" en gepamperde paarden. ze probeert me zo nu en dan stiekem een foto te whatsappen. ( zo krijg ik net een foto binnen van de training van Zara Philips )
Nee, ik ben morgen niet bij de opening. Veel mensen verklaren me voor gek, maar heel bewust voor gekozen niet bij aanwezig te zijn. Het is wel overal sowieso prima te volgen via grote schermen etc
Ik vertrek zometeen weer naar het mediacentrum voor een aantal dingen waar ik nog wat duidelijkheid over wil en vanmiddag ga ik even de toerist uithangen
Wranglerbutt
Geplaatst: 26-07-12 07:58
Tof verslag Cayenne Erg leuk dat je de OS van dichtbij gaat meemaken! Heel veel plezier, ik zie uit naar je volgende reportage