Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pommery schreef:Ok niet leuk voor Jeroen en dat voor de 2 de keer maar moet je dan gelijk weer beginnen over vriendjes politiek ? Denk het niet daar heeft Claudia zelf ook een hekel aan heb ik ooit vernomen ( vorig jaar Kentucky ) met al die roddels van toen en denk niet dat de twee ruiters op al het geroddel zitten te wachten we kunnen beter veel succes wensen
Izzy19 schreef:Heel erg jammer dat ze Aken niet meer hebben gebruikt als finale selectie, daar gingen Vicky en Claudia normaal sowieso van start gaan, dus als Jeroen daar ook had gestart en iedereen had mogen starten, dan was het heel wat transparanter geweest lijkt mij? En dan was de keuze misschien wel eerlijker geweest. Wat ik niet snap is dat er voor Aken nooit sprake is geweest dat Jeroen zou deelnemen daar? Ik weet natuurlijk niet wat er achter de schermen besproken is, maar ik heb van nergens uit gehoord dat Jeroen wou deelnemen aan Aken.
unlimited1 schreef:Aja???? mmm Ik ken haar op een veel ander manier hoor, ze is er helemaal niet vies van om mee te doen aan roddels enzo....
mister_m schreef:unlimited1 schreef:Aja???? mmm Ik ken haar op een veel ander manier hoor, ze is er helemaal niet vies van om mee te doen aan roddels enzo....
![]()
Claudia heeft gewoon gedaan wat van haar verwacht werd en punten gescoord. Geef eens de laatste scoren door aan iemand neutraals die niks van paarden en dressuur nog de persoon kent en op dit gebied zal hij wel de gekende en gekozen keuze maken