OS: Jeroen Devroe ontgoocheld over het missen van de Spelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 18:08

pommery to the rescue voor claudia fassaert, snel even profieltje aangemaakt :Y)

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 19:13

Ik ben voor niemand speciaals.
Maar inderdaad, als we de scores van Claudia bekijken die laatste maanden is ze echt op een groeilijn.
Jeroen tegenover ging zelfs een beetje slechter dan normaal, heb scrore gezien in de 65% op een paar wedstrijden.
Terwijl Claudia boven de 70 lag de laatste tijden.

Maar het is inderdaad wel zuur voor Jeroen, zeker is het de 2de keer dat hij de spelen zo mist!

pommery

Re: OS: Jeroen Devroe ontgoocheld over het missen van de Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 19:26

Ok niet leuk voor Jeroen en dat voor de 2 de keer maar moet je dan gelijk weer beginnen over vriendjes politiek ? Denk het niet daar heeft Claudia zelf ook een hekel aan heb ik ooit vernomen ( vorig jaar Kentucky ) met al die roddels van toen en denk niet dat de twee ruiters op al het geroddel zitten te wachten we kunnen beter veel succes wensen

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 19:44

of we kunnen leestekens gaan gebruiken, dat maakt het ook aangenamer ;)

Ik weet niet wat er aan de hand is met Jeroen en/of zijn paard, maar het is gewoon zonde he... Zonder Jeroen mocht iedereen rijden wat ie wou dit voorjaar (zoals nu het geval was), er mocht er geenéén naar Londen. Dus ik snap echt wel dat het pijnlijk is. Zeker als het om een idiote blessure zou gaan zoals uit dit artikel blijkt. En inderdaad, in NL wordt er ook met verschillende maten/gewichten gekeken, naar Adelinde dan. OK, die is nr 1 van de wereld, maar Jeroen is wel degene die de dressuur bij ons gepromoot heeft, en dan is dit gewoon heel erg hard denk ik.

Overigens ben ik geeneens echt fan van Jeroen hoor ;) 't lijkt mij gewoon heel hard. Een ander kan nu profiteren van waar hij al die jaren voor geknokt heeft, dat is gewoon zuur.

pommery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 19:56

leestekens ? gewoon schrijven wat je denkt
ok Stral ben het eens met je maar als jeroen en apollo de laatste weken niet in vorm waren dan is het toch wel normaal dat ze iemand anders sturen of niet die voorlopig beter was of zie ik dat verkeerd
?????

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 20:00

En jij kent Jeroen persoonlijk waardoor je weet dat hij echt niét in vorm te raken was? Als hij echt maar een blein had, dan is zoiets niet onoverkomelijk om toch fit te zijn. Er worden hier op bokt grovere dingen gespeculeerd over de gezondheidstoestand van andere paarden. Wie zijn wij om te bepalen wie in vorm is en wie niet. Ik doe daar geen uitspraken over alleszins. Ik zeg alleen dat ik het Jeroen meer gegund had, op menselijk vlak dan. Da's net hetzelfde als dat het erg zou geweest zijn moest Edward nu een geblesseerd paard gehad hebben. Al is het bij Jeroen nog erger: zonder Jeroen: géén Belgen naar Londen he. Het is gewoon weer typisch Belgisch dat er vage selectiecriteria bestonden die ook nog eens veranderd worden. Jeroen haalde begin dit jaar de normen waar hij moest aan voldoen. En plots wordt het criteria 'vormbehoud' als doorslaggevend aangevoerd? Typisch Belgisch.

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:06

pommery schreef:
Ok niet leuk voor Jeroen en dat voor de 2 de keer maar moet je dan gelijk weer beginnen over vriendjes politiek ? Denk het niet daar heeft Claudia zelf ook een hekel aan heb ik ooit vernomen ( vorig jaar Kentucky ) met al die roddels van toen en denk niet dat de twee ruiters op al het geroddel zitten te wachten we kunnen beter veel succes wensen

Aja???? mmm Ik ken haar op een veel ander manier hoor, ze is er helemaal niet vies van om mee te doen aan roddels enzo....

Vind het jammer dat d federatie op zo manier met mensen om gaat!! niet alleen op internationaal vlak maar ook nationaal!!!
Er zou een onafhangkelijke federatie moeten komen geen vrouw van papa van lesgever van enzo...

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 22:27

pommery schreef:
en ik wil claudia fassaert veel succes wensen in londen wie dat ook wil laat je horen

jeeeuuuuhhhhh.... *\o/*

:') :')

pommery

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 00:06

unlimited1 geen vrouw van papa van lesgever van enzo wat heeft dat er mee te maken volgens mij zit er niemand in de commissie of boic van de familie of partners van claudia maar had ook niet meer verwacht dat jij het claudia zou gunnen

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:51

Ik veronderstel wel dat we allemaal hopen dat Claudia het goed gaat doen.. Dat zou pas onsportief zijn.
Ik denk dat de mensen hier gewoon Jeroen zijn mening delen..
Maar zoals ik al zei, ik hoop althans dat Claudia het heel goed gaat doen.

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:52

hahahaha, ik ben blij voor haar dat ze die kans krijgt want ze doet het goed met Donnerfee...Alleen vind ik het niet eerlijk tegenover Jeroen.
En wat ik bedoel met zus van, papa van, familie van, slaat niet op Claudia.... Commmisie van de dressuur zit nu eenmaal zo in elkaar en niemand kan er naast kijken toch
En als jij op Bokt nl dingen zit te schrijven over waarom Jeroen zich zou afmelden, moet jij je juist wel beter informeren want er zijn dingen in je verhaal die niet kloppen .. Mss. best eens bij Jeroen zelf om uitleg gaan vragen . Krijg je zo mss wel een beter inkijk op het ganse verhaal!!!
Het gaat allemaal over op welk manier het gebeurd!

Claudia kan maar weer een ervaring rijker worden ....... *\o/*

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 09:22

pommery schreef:
Hoofdletters, komma's, alinea's en soortgelijken zijn uitgevonden om een tekst leesbaarder te maken :) Dat is voor iedereen wel zo prettig.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:30

Sammie schreef:
pommery schreef:
Hoofdletters, komma's, alinea's en soortgelijken zijn uitgevonden om een tekst leesbaarder te maken :) Dat is voor iedereen wel zo prettig.

Haha :D Geweldig!

mister_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:09

Izzy19 schreef:
Heel erg jammer dat ze Aken niet meer hebben gebruikt als finale selectie, daar gingen Vicky en Claudia normaal sowieso van start gaan, dus als Jeroen daar ook had gestart en iedereen had mogen starten, dan was het heel wat transparanter geweest lijkt mij? En dan was de keuze misschien wel eerlijker geweest. Wat ik niet snap is dat er voor Aken nooit sprake is geweest dat Jeroen zou deelnemen daar? Ik weet natuurlijk niet wat er achter de schermen besproken is, maar ik heb van nergens uit gehoord dat Jeroen wou deelnemen aan Aken.

Beide amazones (Vicky en Claudia) hebben niet meer hoeven deel te nemen aan aken NADAT jeroen zelf had afgemeld op de kanidatuurlijst van de bond.

mister_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:17

unlimited1 schreef:
Aja???? mmm Ik ken haar op een veel ander manier hoor, ze is er helemaal niet vies van om mee te doen aan roddels enzo....

:?

Claudia heeft gewoon gedaan wat van haar verwacht werd en punten gescoord. Geef eens de laatste scoren door aan iemand neutraals die niks van paarden en dressuur nog de persoon kent en op dit gebied zal hij wel de gekende en gekozen keuze maken

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:24

Claudia heeft inderdaad gescoord, maar dat neemt dus niet weg dat er op menselijk vlak meegeleefd mag worden met Jeroen vind ik. Zonder Jeroen geen Claudia in Londen nu, dat kan niemand ontkennen jammer genoeg ;) :) Jeroen werd in 'de boekskes' ook al maanden terug als dé kandidaat naar voren geschoven. Wat hem dan liet besluiten Aken te laten vallen, daar heb ik het raden naar, ben wel nieuwsgierig, dat wel :) Met al die Belgische roddels... :p

Wat niet wegneemt dat er hier uiteraard ook geduimd wordt voor Claudia :) Heel benieuwd hoe ze het gaat doen! Worden sowieso verrassende dressuur-OS volgens mij!

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:04

mister_m schreef:
unlimited1 schreef:

:?

Claudia heeft gewoon gedaan wat van haar verwacht werd en punten gescoord. Geef eens de laatste scoren door aan iemand neutraals die niks van paarden en dressuur nog de persoon kent en op dit gebied zal hij wel de gekende en gekozen keuze maken

Uwe commentaar slaat niet op het geen ik bedoel :-) lees mijn ander Commentaar vooraleer je dingen gaat zeggen die er niet zijn :-)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:19

Eigenlijk best wel grappig dat je (MM) zelf zegt dat je pas neutraal bent in ons Belgenland als je 'niks van paarden en dressuur kent' :D Zo lijkt het inderdaad jammer genoeg te zijn hier soms :')