Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DierPortret schreef:Mijn ervaring is dat het te maken heeft met hoe een mens zich van binnen voelt mbt eigenwaarde. Hoe dicht je bij je bron zit. Die is bij iedereen uniek. Zijn wie je werkelijk bent vanbinnen. Je zwakke en zowel je sterke punten onderkent en accepteert. Als je goed in je energie zit en vanuit je innerkracht zoveel mogelijk probeert te leven, biedt dat een veiligheid, een bepaalde rust, ook al kun je dan nerveus zijn, onder die spanning zit dat vertrouwen, in jezelf.
Suzanne F. schreef:DierPortret schreef:Mijn ervaring is dat het te maken heeft met hoe een mens zich van binnen voelt mbt eigenwaarde. Hoe dicht je bij je bron zit. Die is bij iedereen uniek. Zijn wie je werkelijk bent vanbinnen. Je zwakke en zowel je sterke punten onderkent en accepteert. Als je goed in je energie zit en vanuit je innerkracht zoveel mogelijk probeert te leven, biedt dat een veiligheid, een bepaalde rust, ook al kun je dan nerveus zijn, onder die spanning zit dat vertrouwen, in jezelf.
Girlgamer schreef:Vraag me af wat er uit haar onderzoek was gekomen als ze de mensen met comfortlevel 10 OP een paard had gezet.

). Daar komen dus hele andere resultaten uit naar voren
.
. En hij is ook heel braaf met rijden als je er een beginner op zet, maar zodra je meer gaat vragen heeft ie zoiets van ff checken of jij dat ook echt kan....
.