Nou was niet heel lang, maar toch leuk om even gezien te hebben!
Linnie050
Geplaatst: 22-07-12 21:53
was mooi en leuk stukje had voor mij langer mogen duren. Leuk hoor. Hoe oud is het paard nu? We hebben ook 2 senioren op stal we staan regelmatig nog verbaast.
Mooi stukje heb idd ook met kippenvel zitten kijken. Wist niet dat ze van zo ver waren gekomen. Dat stukje van Albert Voorn was ook erg ontroerend ja.
jolanda20
Geplaatst: 22-07-12 22:24
Anniekskie schreef:
Mooi stukje heb idd ook met kippenvel zitten kijken. Wist niet dat ze van zo ver waren gekomen. Dat stukje van Albert Voorn was ook erg ontroerend ja.
Dat was zeker ontroerend!!!
JorisDy
Geplaatst: 22-07-12 22:32
Prachtig! Ook al is het alweer tien jaar geleden ik herken het paard nog wel! Mooi ook om te zien hoe het toen ging, die caps
ayo
Geplaatst: 22-07-12 22:38
JorisDy schreef:
Prachtig! Ook al is het alweer tien jaar geleden ik herken het paard nog wel! Mooi ook om te zien hoe het toen ging, die caps
Ja idd gewoon zo'n oude stijl cap nog en dan ook nog zonder bandje. Als hij zou vallen dan vloog die cap toch meteen af
Setta83
Geplaatst: 22-07-12 23:09
Wat een super mooie docu en wat is sport dan mooi! De beelden van de finale gaven mij dezelfde spanning als in 2000 . Mooi dat je de emotie kan zien en ook Albert Zoer, het was wel even een traantje wegpinken. De Sjiem 22 en wat zit ie nog lekker in zijn vel -op de wei zet momentje -
Wat een mooie documentaire! Erg mooi om te zien hoe sjiem er zo tevreden uit zag, en prachtig!
janouk
Geplaatst: 23-07-12 06:18
Prachtig eerbetoon aan De Sjiem. Meneer met een eigen willetje. Fijn om te zien dat hij nog zo lekker veel lol heeft in zijn leven. De Sjiem zorgt wel voor zichzelf. En inderdaad hij is van 1989.
Ik moest zo lachen om Gert: ik heb die Dubbeldam 2 x zien huilen: 1 x toen hij zo bang was en niet op De Sjiem durfde te stappen en 1 x tijdens de Olympische Spelen. haha
Mooi dat de Sjiem zegt "ik wil NU het land in en heb helemaal geen zin om te wachten tot dat jij mijn halster af doet". Tja, karaktertje he? Maaruuh, poging een werd gefilmd, poging twee werd gefilmd, poging 3 4 5 6 niet? Want hij stond ineens in het land bij het volgende shot. Krijg is stiekem toch een beeld van Dubbeldam die plat op z'n face ligt in de modder en Sjiem sleept hem vrolijk voor aan z'n halster of zo Ha ha, moet er wel om lachen. Stoer paard!