Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lillian__ schreef:Tja, ik vind dat de heer Nijland niet helemaal eerlijk is geweest, zeker als jansangers zelf heeft gezien dat de stallen en de paarden gewoon goed worden onderhouden (en de getraumatiseerde paarden goeie medische verzorging krijgen) ALS de heer Nijland echt een aantal maanden heeft vast gezeten en nu bij de stichting het geld uit de zak probeert te kloppen, dan zou ik (juridisch) het contract beëindigen en hem het verschuldigde (afgesproken) geld wel netjes betalen. Met zo'n man moet de stichting niet in zee gaan...bespottelijk

Ook al ben je het er niet mee eens, vindt je dat je gelijk hebt of weet ik wat, dan nog is het alles behalve netjes om zulke dingen op internet te zetten (ja, ook al doen anderen dat wel!). En nee, ik ken die meneer Nijland niet, maar ik geloof niet dat die een Bokt-account aan gaat maken om hier zijn ongenoegen te spuien danwel te reageren op de beschuldigingen van SPIN. Als je het zelf niet leuk vindt (terecht hoor) dat iemand lelijk over de stichting doet, doe dat zelf dan ook niet over een ander. stichting schreef:en nogmaals, wij zijn helemaal niet van ander mensen beschuldigen of hun naam zwart maken, maar wij nemen wel het recht om ons te verdedigen. Als iemand in mijn gezicht slaat dan draai ik me ook niet om en loop weg, maar dan neem ik ook het recht me te verdedigen. Deze situatie hier is niets anders dan dat, wij hebben dit niet openbaar gemaakt maar dhr.Nijland. Dan zijn dit de gevolgen. Wij hadden dit liever gewoon met hem persoonlijk als normale geciviliseerde mensen onder elkaar opgelost. Dat wilde hij echter niet, want dat zou hem geen geld opleveren zo blijkt wel. Geloof me, we hebben spijt als haren op ons hoofd dat we ooit van de goedheid van dit mens zijn uitgegaan en dachten dat we werkelijk gratis ergens tijdelijk (tot dat het verkocht zou worden) mochten staan. Want 15.000 euro aan je kont, voor 15 maanden ergens staan is niet echt gratis meer... en dat ook nog onterecht!