Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind het steeds meer commercieel worden en te veel natural en paardenknuffelarij ipv de nuttige en leerzame clinics die er jaren geleden naar mijn idee wel waren. En steeds meer onbekende vage clinicgevers waar ik nog nooit van gehoord heb en die imo ook niet over enig speciaal talent of enige kennis beschikken. Hier nog een filmpje van horse event 5 jaar geleden:
Lente schreef:Haha hier dilemma tussen luxe van b en b en privacy van kamperen met zn tweeën
Als er twee 2-persoonskamers zijn mogen jullie die wel voor jullie privacy. Ze zouden ergens een extra bed bij zetten zodat we met 7 personen in het 6-persoonshuisje kunnen.
Ik weet niet of dat betekent dat er normaal 3 2-persoonskamers zijn.
M&D hebben iig al een 2-persoonskamer geclaimed als die er al is.

Lente schreef:Hahaha ja daar hopen we dit jaar maar niet op, wat waren we chagrijnig die zaterdag
Ik overleg het maandag even

Heb het B&B ook nog niet ingelicht van de afhaakjes. Ik hoop dat we idd weer op 6 of 7 personen komen.

Hinke schreef:Ik ga wss nietIk vind het steeds meer commercieel worden en te veel natural en paardenknuffelarij ipv de nuttige en leerzame clinics die er jaren geleden naar mijn idee wel waren. En steeds meer onbekende vage clinicgevers waar ik nog nooit van gehoord heb en die imo ook niet over enig speciaal talent of enige kennis beschikken. Hier nog een filmpje van horse event 5 jaar geleden:
http://www.youtube.com/watch?v=KOx9jto3 ... ture=g-upl
Als het weer zo wordt kom ik wel