Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cassidy schreef:Ik heb echt en serieus zo ontzettend veel respect voor topsporters.
Ze investeren tijd, veel tijd,geld en energie, in hun sport. Topsport. En niet alleen tijd, geld en energie, maar ook hun gezondheid. Ik zou het niet kunnen. Dag in, dag uit, 100%, nee 200% investeren, tijd, energie, gezondheid. Zonder garantie op ook maar 100% resultaat.
En met het gegeven dat er geen garantie is op resultaat als je meer dan je best doet, als je meer dan 100% investeerd in je sport, daar zou ik eventueel nog mee kunnen leven.
Waar ik niet mee zou kunnen leven is de minachting van al die idioten die hun mening hebben over je manier van trainen waar jij je leven aan opoffert, die hun mening klaarhebben zonder dat ze ook maar ook maar een jota verstand hebben van waar ze over praten, die negen van de tien keer domweg napraten wat een ander denkt te moeten ventileren. Ik vind het echt ontzettend sneu voor Rath, ik hoop dat het feit dat hij geveld wordt door een ziekte net voor het moment dat hij zou moeten schitteren, ooit een keer een plekje kan geven.
En iedereen die daar nog een - domme en misplaatste opmerking over moet denken te moeten maken - ga je diep schamen.
Ik heb echt medelijden met Rath. Die in geen enkel opzicht de verwachtingen waar kan maken. Door een domme besmetting met Pfeiffer. En wat nog erger is: dat sommigen zijn echt van mening dat de Pfeiffer een excuus is om maar niet hoeven mee te doen aan de OS. Omdat hij bang zou zijn voor de concurrentie. Omdat ze er niet klaar voor zijn. Omdat men bang is voor een afgang.
Een echte sportman heeft lak aan zijn imago. Die gaat voor de sport. Die gaat om te laten zien hoe ver ze zijn. Die heeft lak aan de mening van een aantal zelfgeproclameerde experts op Bokt.
Ik wil hem veel sterkte wensen. Ik hoop dat hij het een plekje kan geven, en dat hij ooit de kans krijgt om wel te schitteren. Samen met Toot....
Lovely schreef:Dit wordt dus weer zo'n topic met vrij schieten op Rath.