Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Willem47 schreef:HorseTimeXL schreef:Leuke kur, alleen dan is er weer een combinatie die boven de 90% komt en dan wordt Valegro misschien ook verkocht na de spelen net zoals totilas na de WEG. das gewoon zo jammer!
Niet misschien, hij wordt verkocht na de spelen.
Seasons schreef:Wat een fantastische kur!!!! Op en top Engels!Op naar het OS! En de uitgestrekte draf.... Totilas eat your heart out!
Willem47 schreef:Aranel schreef:Met de stelligheid waarmee je dat beweert, neem ik aan dat jij de toekomstige eigenaar kent of bent?
De hoefslag met een interview met de huidige eigenaar ligt voor mijn neus en daar beweerd de huidige eigenaar dat het paard na de spelen verkocht wordt.
Rav19 schreef:Mooie ontspannen gereden proef ! zonder druk , daar kunnen de hollanders nog van leren. Hier zie je een piaffe en passage waar hij zakt met de achterhand, wat Salinero zo niet kan die piaffeert met zijn kont horizontaal.
Wel zaten er een aantal onregelmatigheden in en dan toch 90 % , in ieder geval super voor haar
Wuis schreef:Carmen schreef:Precies wat ik wou zeggen. Carl heeft inderdaad beweert dat Valegro verkocht wordt na de Spelen. En geef hem eens ongelijk, er moet toch brood op de plank komen.
Nou Glock, kom maar op met dat bod.![]()
![]()
vur schreef:Mooie proef. 90 procent is te veel. Zeker als je de proeven in Aachen bekijkt en de percentages die daar zijn gehaald. Lekker chauvinistische muziek.
CarolineP schreef:vur schreef:Mooie proef. 90 procent is te veel. Zeker als je de proeven in Aachen bekijkt en de percentages die daar zijn gehaald. Lekker chauvinistische muziek.
Ik vind niet dat je aken kan vergelijken met een klein wedstrijdje dat ook nog eens binnen gereden wordt met heel weinig publiek.
Ik doe niets af van aar prestatie, die is top, maar het is niet Aken
lennie schreef:Please correct me if I am wrong.... tijdens de uitgestrekte draf van Valegro hoorde ik Totilas zijn uitgestrekte draf muziek en tijdens de pirouettes hoorde ik een soortgelijk klokgeluid als bij Totilas' pirouettes? ( van toen Edward nog de ruiter van Totilas was)
Is dit een eerbetoon aan Edward?
Verder een super sympatieke combinatie, fijn om naar te kijken.