Dujardin en Valegro breken door magische grens - video

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:53

Geweldige combi! _/-\o_

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:05

Willem47 schreef:
HorseTimeXL schreef:
Leuke kur, alleen dan is er weer een combinatie die boven de 90% komt en dan wordt Valegro misschien ook verkocht na de spelen net zoals totilas na de WEG. das gewoon zo jammer!

Niet misschien, hij wordt verkocht na de spelen.

Met de stelligheid waarmee je dat beweert, neem ik aan dat jij de toekomstige eigenaar kent of bent? :)

Mylady_E

Re: Dujardin en Valegro breken door magische grens - video

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:08

Af en toe wat gehuppel tijdens de overgangen waardoor die 90% nét wat teveel van het goede is ... maar een paard dat er zichtbaar plezier in heeft, een goed werkende achterhand, geen gezwiep met de staart, geen getrek in de mond, ... al die zaken dragen in mijn ogen wel bij tot een verdiende 90%. Zij mogen van mij zéker de OS winnen!

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:10

Tja om dit nou over de 90% te waarderen.... Ik doe t haar niet hoor, maar vind t wel een beetje overgewaardeerd. De muziek is ook niet echt mijn ding..... Maar ik vind t wel knap hoor! Edward en Toot hadden gewoon meer magie..... OP naar de spelen!!!!

Mylady_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:12

Seasons schreef:
Wat een fantastische kur!!!! Op en top Engels! :D Op naar het OS! En de uitgestrekte draf.... Totilas eat your heart out!

Zooo vollédig akkoord met deze uitspraak! Ik ga veel mensen tegen krijgen hiermee, maar ik vond de uitgestrekte draf van Totilas maar nix ... veel show maar daar bleef het dan ook bij.

Willem47

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:16

Aranel schreef:
[
Met de stelligheid waarmee je dat beweert, neem ik aan dat jij de toekomstige eigenaar kent of bent? :)

De hoefslag met een interview met de huidige eigenaar ligt voor mijn neus en daar beweerd de huidige eigenaar dat het paard na de spelen verkocht wordt.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:27

Jaaaa super goed! *\o/* Volgens mij zeg ik in ieder topic hetzelfde over Charlotte en Valegro, maar wauw wat is het toch een enorm goede en sterke combinatie. Absoluut een voorbeeld voor alle dressuurruiters onder ons +:)+

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:40

wat fijn dat ze zo goed bezig zijn.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:55

Willem47 schreef:
Aranel schreef:

De hoefslag met een interview met de huidige eigenaar ligt voor mijn neus en daar beweerd de huidige eigenaar dat het paard na de spelen verkocht wordt.

Precies wat ik wou zeggen. Carl heeft inderdaad beweert dat Valegro verkocht wordt na de Spelen. En geef hem eens ongelijk, er moet toch brood op de plank komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 14:07

Carmen schreef:
Precies wat ik wou zeggen. Carl heeft inderdaad beweert dat Valegro verkocht wordt na de Spelen. En geef hem eens ongelijk, er moet toch brood op de plank komen.

Nou Glock, kom maar op met dat bod. :+ :+ :+

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 14:43

Erg leuke combi is het toch. Wel een beetje overgewaardeerd vind ik. Dit percentage moet ze nog maar zien te krijgen op de OS. Het is zeker een van de kanshebbers, heel gaaf paard. De muziek vind ik maar niets, totaal niet mijn smaak.

Volgens mij gaat het nog een spannende strijd worden bij de OS. De Duitsers hebben ook een paar hele goede combinaties. En Adelinde natuurlijk. Ik heb er wel zin in.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 14:49

Mooie kür om te zien, wel paar foutjes en ik vind op hetzelfde niveau zitten als Adelindes winnende kür op EK 2011.

Rav19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 15:39

Mooie ontspannen gereden proef ! zonder druk , daar kunnen de hollanders nog van leren. Hier zie je een piaffe en passage waar hij zakt met de achterhand, wat Salinero zo niet kan die piaffeert met zijn kont horizontaal.

Wel zaten er een aantal onregelmatigheden in en dan toch 90 % , in ieder geval super voor haar

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 15:59

Rav19 schreef:
Mooie ontspannen gereden proef ! zonder druk , daar kunnen de hollanders nog van leren. Hier zie je een piaffe en passage waar hij zakt met de achterhand, wat Salinero zo niet kan die piaffeert met zijn kont horizontaal.

Wel zaten er een aantal onregelmatigheden in en dan toch 90 % , in ieder geval super voor haar

De zakken met die achterhand is puur genetisch. Zn vader doet het en zn grootvader ook. Salinero is eigenlijk een springpaard dus echt heel raar is het niet.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:27

Wuis schreef:
Carmen schreef:

Nou Glock, kom maar op met dat bod. :+ :+ :+

Lijkt mij een goed plan en het zou me niets verbazen als dat gaat gebeuren. :D

Teigetje008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:33

oeh, dat gaat dus lekker spannend worden allemaal! Verheug me er nu al op!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:39

mooie combi!

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:49

Wat een ontzettend leuke combi om naar te kijken, heel spontaan en vrolijk gereden kur! :j

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:55

_/-\o_ +:)+ *\o/*

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:59

Mooie proef. 90 procent is te veel. Zeker als je de proeven in Aachen bekijkt en de percentages die daar zijn gehaald. Lekker chauvinistische muziek.

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:07

vur schreef:
Mooie proef. 90 procent is te veel. Zeker als je de proeven in Aachen bekijkt en de percentages die daar zijn gehaald. Lekker chauvinistische muziek.

Ik vind niet dat je aken kan vergelijken met een klein wedstrijdje dat ook nog eens binnen gereden wordt met heel weinig publiek.
Ik doe niets af van aar prestatie, die is top, maar het is niet Aken

lennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:08

Please correct me if I am wrong.... tijdens de uitgestrekte draf van Valegro hoorde ik Totilas zijn uitgestrekte draf muziek en tijdens de pirouettes hoorde ik een soortgelijk klokgeluid als bij Totilas' pirouettes? ( van toen Edward nog de ruiter van Totilas was)

Is dit een eerbetoon aan Edward?

Verder een super sympatieke combinatie, fijn om naar te kijken.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:10

CarolineP schreef:
vur schreef:

Ik vind niet dat je aken kan vergelijken met een klein wedstrijdje dat ook nog eens binnen gereden wordt met heel weinig publiek.
Ik doe niets af van aar prestatie, die is top, maar het is niet Aken

Dus?

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:10

lennie schreef:
Please correct me if I am wrong.... tijdens de uitgestrekte draf van Valegro hoorde ik Totilas zijn uitgestrekte draf muziek en tijdens de pirouettes hoorde ik een soortgelijk klokgeluid als bij Totilas' pirouettes? ( van toen Edward nog de ruiter van Totilas was)

Is dit een eerbetoon aan Edward?

Verder een super sympatieke combinatie, fijn om naar te kijken.

Was het niet de Big Ben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:18

Ik vind de proef geen 90% waard. Veel kleine foutjes te zien die er toch wel uit mogen om 90 te halen. Vind de muziek niet slecht maar wel raar. Een mengelmoes van alles en vaak zijn de muziek stukken te kort waardoor ze zich moet gaan haasten. Dit kan dan ook weer de kleine foutjes verklaren. Vind het wel een leuk stel en kijk er naar uit om ze te zien schitteren op de OS.