Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPenny schreef:http://www.dehoefslag.nl/2012/07/ludger-beerbaum-nederland-was-het-echte-wonder-van-totilas/
Helemaal gelijk naar mijn mening.
Bloodymary schreef:Wat zonde zeg. Zo jammer dat we dat paard niet meer kunnen zien schitteren.
En die pfeiffer? Dit gaat om topsport. Als een topsporter ziek is duurt de genezing geen weken zoals bij ons, maar een paar dagen, daar spuiten ze wel het een en ander in om dit te bespoedigen. Dus eerlijk gezegd geloof ik er geen flikker van. Stelletje faalhazen.
Bloodymary schreef:Wat zonde zeg. Zo jammer dat we dat paard niet meer kunnen zien schitteren.
En die pfeiffer? Dit gaat om topsport. Als een topsporter ziek is duurt de genezing geen weken zoals bij ons, maar een paar dagen, daar spuiten ze wel het een en ander in om dit te bespoedigen. Dus eerlijk gezegd geloof ik er geen flikker van. Stelletje faalhazen.
Willem47 schreef:Bloodymary schreef:Wat zonde zeg. Zo jammer dat we dat paard niet meer kunnen zien schitteren.
Er valt niets te spuiten in een geval van Pfeiffer.
Ayasha schreef:Wendy1978 schreef:zo zie je maar
Hoe rijk je ook bent... je gezondheid is gewoon niet te koop![]()
Wel zonde van Toots... die had ik graag weer zien stralen op de OS
weer?
Bloodymary: alleen jammer dat die dopingtesten daar dan weer zo rottig om doen he.