Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Motje11 schreef:Precies, als je het legaliseert hoeven mensen niet meer van die rare fratsen uit te halen en ben je ook af van o.a. het illegaal aftappen van stroom. Dan wordt het net zoals andere planten die bijvoorbeeld in een kas gekweekt worden. Criminelen zullen er dan ook weinig interesse in hebben, je kunt er belasting op heffen, kwaliteit controleren. (Moet ik nog doorgaan...?)
Motje11 schreef:Precies, als je het legaliseert hoeven mensen niet meer van die rare fratsen uit te halen en ben je ook af van o.a. het illegaal aftappen van stroom. Dan wordt het net zoals andere planten die bijvoorbeeld in een kas gekweekt worden. Criminelen zullen er dan ook weinig interesse in hebben, je kunt er belasting op heffen, kwaliteit controleren. (Moet ik nog doorgaan...?)
schrikdraad schreef:Maar toen het mais van de aangrenzende buurman eerder werd geoogst kwam er ook ongelooflijk veel blauw op af.
Dat stond naar mijn idee ook niet in verhouding.
KG_Images schreef:Lijkt me niet heel netjes dat dit online met voor en achternaam besproken wordt
KG_Images schreef:Wellicht gebeurd dit ook wel, des te belangrijker dat het op bokt netjes blijft