Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Als hij net zo ziek er van is als ik ooit was dan hoop ik echt voor hem dat hij thuis blijft![]()
Ik heb letterlijk 2 weken geen vast voedsel kunnen eten en kon amper zelfstandig naar het toilet.
Heel rot dat hem dit nu overkomt.
romygic schreef:Ach ik denk dat hij vast wel naar de OS spelen gaat, maar mocht hte niet goed gaan heeft hij iig een excuus... Hij kon zich niet optimaal voorbereiden door de pfeiffer. Het klinkt misschien niet aardig maar zo zal het vast wel gaan. Toch zou ik het wel erg gaaf vinden als Totilas mee doet.
RoWi schreef:Oei, Pfeiffer. Dat is zo'n nare ziekte. Ik heb het een paar jaar geleden gehad, en ben er echt heel ziek van geweest.
Het heeft ook een lange nasleep is mijn ervaring. Ik wens hem alle beterschap!
Wel opvallend eigenlijk dat hij het op deze leeftijd nog heeft gekregen. Mij is altijd verteld dat het een beetje een puberteitsziekte is
Jes Vandaan schreef:Opzich is het toch goed dat Rath samen met Totilas deze kans krijgt. Laten we eerlijk zijn, Totilas is een goed paard en al is het geen Nederlands paard meer; het zou toch zonde zijn als Totilas niet mee kan doen aan de OS 2012...
Citaat:Schon jetzt ist für Totilas eine Ausnahme gemacht worden. Ursprünglich sollte jeder Olympia-Kandidat auch bei der zweiten Sichtung in Aachen starten.
Ayasha schreef:Ik snap eigenlijk nooit dat een stel bakrand-ridders zich druk maakt om hoe dergelijke selecties in zijn werk gaan. Geen van jullie zou in zijn plaats kunnen gaan als het "eerlijk" ging dus wat maakt het eigenlijk uit?
Als Duitsland die grote zwarte mee wil naar de OS en ze willen daar een uitzondering voor maken is dat Duitsland zijn probleem. Nederland maakt ook een uitzondering voor die grote vos.
Als er al geïnsinueerd gaat worden dat ze zouden liegen over zijn pfeiffer vind ik het wel erg ver gaan.
Al doet het me wel deugd om te zien dat mensen hier "schijtziek" en weet ik wat nog allemaal van kunnen worden. Dan valt het leven al bij al nog wel mee.
Ayasha schreef:Ik snap eigenlijk nooit dat een stel bakrand-ridders zich druk maakt om hoe dergelijke selecties in zijn werk gaan. Geen van jullie zou in zijn plaats kunnen gaan als het "eerlijk" ging dus wat maakt het eigenlijk uit?
Als Duitsland die grote zwarte mee wil naar de OS en ze willen daar een uitzondering voor maken is dat Duitsland zijn probleem. Nederland maakt ook een uitzondering voor die grote vos.
Als er al geïnsinueerd gaat worden dat ze zouden liegen over zijn pfeiffer vind ik het wel erg ver gaan.
Al doet het me wel deugd om te zien dat mensen hier "schijtziek" en weet ik wat nog allemaal van kunnen worden. Dan valt het leven al bij al nog wel mee.