Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mauvestraat schreef:Ik ben daar wel eens langs gefietst toen ik nog in Arnhem woonde, via het fietspad is alles goed te zien maar dat zal vast veranderen in de toekomst.
Toplocatie met veel mogelijkheden!
Weet iemand welk bedrijf er voorheen zat?
. Suzanne F. schreef:Ben benieuwd hoe ze dat met dekken gaan doen. Nu is er daar een dekfaciliteit ingericht, dat zal daar dan ook moeten denk ik.
.. bigone schreef:Het is allemaal hoezee met de familie Glock maar persoonlijk vind ik het zakelijk gezien altijd erg link om zo afhankelijk te zijn van één persoon/sponsor, voorbeelden genoeg waarbij het niet goed ging. Maar het is ze absoluut gegund.
bigone schreef:Het is allemaal hoezee met de familie Glock maar persoonlijk vind ik het zakelijk gezien altijd erg link om zo afhankelijk te zijn van één persoon/sponsor, voorbeelden genoeg waarbij het niet goed ging. Maar het is ze absoluut gegund.
IngridM schreef:Denk dat ik ook maar in de wapens ga "het gaat om een miljoeneninvestering"
knollentuin schreef:IngridM schreef:Denk dat ik ook maar in de wapens ga "het gaat om een miljoeneninvestering"
beetje heel kort door de bocht dit he? glock is ook een grote naam in de mediche instrumentenfabricage hoor...wapens is niet t enige wat de firma produceerd
. Natuurlijk houden zij zich niet alleen maar bezig met de wapenindustrie, alleen zijn zij daar wel groot mee geworden en zijn ze daar vooral bekend van. ElLafayette schreef:janderegelaa schreef:Kan Holstud zn deuren ook wel sluiten...
Dit gaat nergens over alsof Holstud afhankelijk is van Edward, de heren van de Holst runden al een dekstation toen Edward nog in de luiers zat.
shabbay schreef:Ze mogen nog wel even gaan verbouwen daar (google maps) maar het is een mooi plekje!

Asyaa schreef:[Waarschijnlijk is het contract tussen Glock en Gal voor meerdere jaren, inclusief .