Citaat:
De opmerking over de complottheorie slaat niet op jou. Ten eerste staat dat niet in de post waarin ik jou quote, ten tweede staat in die post erbij dat "mensen" daarover spreken". Dus ik hoop dat het bij deze voor jou dan ook duidelijk is dat ik daarmee niet jou bedoelt heb. Het leek mij wel duidelijk, maar ach....
Misschien, als je even terugleest, dat het toch niet zo duidelijk is voor een ander dan jij hoopte. Maar fijn dat je even bevestigt dat ik in ieder geval niet over een complot spreek. Zou vervelend zijn. En fijn ook, dat je de puntjes na het woord ach leeg laat, want het zal niet veel toevoegen aan de discussie.
Citaat:
Ook staat er niet dat er niet over gesproken mag worden dat "Toots wat dit is" en "Uzzo wat dat", het zijn slechts opmerkingen waar een bondscoach hélémaal niets mee kan, het zou niet best zijn als we zo'n onprofessionele bondscoach hadden dat hij op die basis zijn keuze ging maken.
Je gaf dit antwoord nadat ik vermeldde wat IK, en D.W. Rosie, vinden van Toots. Dat staat volledig los van of een bondscoach dat moet beoordelen, uiteraard. Het wordt door mij ook niet gebracht alsof de bondscoach daar WEL naar moet kijken. Het is een persoonlijke mening. Volgens mij mogen we die hier gewoon geven.
Citaat:
Prima dat je een andere mening hebt, maar dan houd je geen rekening met het feit dat de Grand Prix de belangrijkste proef is voor het landenteam. Wie er in de kür goed rijdt is voor het landenteam van geen enkel belang. De GPS is dat wel, maar de eerste klap is nog altijd een daalder waard!
Dat vind jij, ik denk daar anders over. Let's agree to disagree.
Citaat:
Ook mis ik een antwoord op mijn vraag wat Patrick internationaal dan wel gepresteerd heeft het afgelopen jaar, en waar hij beter scoorde dan Imke op een CDIO, als je dan toch vind dat je de advocaat van de duivel moet spelen, geef daar dan eens antwoord op?
Allereerst voel ik me niet verplicht op ieders vragen antwoord te geven. Ten tweede krijg ik het idee dat ALS ik wel antwoord geef, dat toch wordt afgedaan als dom, en dus niet zinvol. En ten derde vind ik dat je een stap te ver bent met de vraag aan mij te bewijzen op welke internationale wedstrijd Patrick beter scoorde dan Imke, aangezien de vraag moet zijn: vind je het belangrijk dat Patrick hoger scoort op een internationale wedstrijd. Ik hoop dat je het verschil ziet, want mensen kunnen hierover van mening verschillen. Jij gaat er bij voorbaat van uit DAT het een voorwaarde is. Ik niet.
Citaat:
Ik heb de uitslag van de Grand Prix erop gezet (zoals ik al zei) om aan te geven dat ook Patrick niet constant in de top gestaan heeft, ook niet op het NK wat een selectiemoment was, omdat er mensen zijn die roepen dat Patrick zo geweldig gepresteerd heeft. Dan is dus mijn vraag aan die mensen: waarom staat hij dan niet op het NK in de Grand Prix in dat rijtje bij de eerste zes? Het gaat daarbij niet om HP of Imke, het gaat om het feit dat ook Patrick niet overtuigend was, in tegenstelling tot wat sommige mensen (en dus ook DW Rosie) beweren.
[/quote]
Omdat jij maar steeds blijft hameren op die ene Grand Prix proef, ipv het geheel, omdat jij van mening bent dat die ene proef belangrijker is, terwijl een ander zoals ik dat bijvoorbeeld niet vind. Omdat ik al heb aangegeven dat ik de totaalscore, het eindklassement, belangrijk vind. Die uitslag heb ik al gepost. Ik hoef jou niet te bewijzen dat Patrick overtuigend heeft gereden.
Ik begrijp ook niet waar de felheid vandaan komt als iemand hier wil aangeven wat zijn of haar mening is. Maar dat zal vast een goede reden hebben.... Wellicht begint dat al bij jouw irritatie over de reacties op het stuk van D.W. Rosie. Wellicht dat je die irritatie hier doorvoert. Ik kan mij over dit onderwerp niet zo opwinden. En durf nog steeds te beweren dat ik niet dom ben, en zal ook nog steeds niet aangeven dat jij niet slim bent.