Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik denk dat deze drie echt terecht een hun plek in t team verdiend hebben en dat we ook niet een betere thuis laten zo.
En uiteraard op Parcival!!! Blij dat Edward erbij zit, is hem gegund
Anky, Imke en Patrick zijn toch allemaal nog wisselend qua resultaten?
fargo schreef:judith15 schreef:lijkt me geen moeilijke keus patrick is gewoon beter dan ymke,is bewezen.
Deze keer misschien, maar in Rotterdam heeft Imke het prima gedaan. En Imke heeft met Sunrise en Barbria toch echt meer internationale ervaring. We zullen Aken maar even afwachten denk ik
Netje schreef:Er wordt hier aldoor gezegd dat Patrick hoger scoorde dan Imke, maar volgens mij was ze gisteren 3e met een veel hogere score dan Patrick zowel op de NK als op het CHIO.
Wat ook niet vergeten mag worden: zodra Anky haar kür rijdt zit iedereen met kippenvel (echt waar, heb het om me heen gezien op de tribune tijdens het NK) en als ze klaar is gaat het dak eraf en raken mensen geëmotioneerd. Dit gebeurde ook weer in Rotterdam... Waarom zou je daar geen gebruik van maken tijdens de OS?? Daar rijdt dan toch de koningin van 3 Olympische Spelen en ook dat telt. Daarnaast vind ik het onwijs knap dat ze op zo'n manier terugkomt. Petje af.
idd! Ik vind het een logische keuze
Ik moet zeggen dat ik ook wel fan ben van de Engelsen qua rijden.
Netje schreef:Er wordt hier aldoor gezegd dat Patrick hoger scoorde dan Imke, maar volgens mij was ze gisteren 3e met een veel hogere score dan Patrick zowel op de NK als op het CHIO.
Wat ook niet vergeten mag worden: zodra Anky haar kür rijdt zit iedereen met kippenvel (echt waar, heb het om me heen gezien op de tribune tijdens het NK) en als ze klaar is gaat het dak eraf en raken mensen geëmotioneerd. Dit gebeurde ook weer in Rotterdam... Waarom zou je daar geen gebruik van maken tijdens de OS?? Daar rijdt dan toch de koningin van 3 Olympische Spelen en ook dat telt. Daarnaast vind ik het onwijs knap dat ze op zo'n manier terugkomt. Petje af.
De keuze Patrick/Imke lijkt me duidelijk: Imke heeft veel meer ervaring, is veel beter in staat om onder druk te presteren en heeft een paard wat nog iedere keer progressie maakt. Misschien komende OS nog iets te vroeg voor Toots, maar die komt er écht aan ! Patrick rijdt heel goed, maar mist net dat beetje meer (maar goed, dat is mijn mening).
Cayenne schreef:Ervaring komt wel. Imke had toendertijd met Lancet ook weinig ervaring, maar presteerde toch goed.
Cayenne schreef:manubres schreef:1 vraag is nu definitief beantwoord...Sisther is verleden tijd....
Alleen omdat ze niet naar de Spelen gaat?![]()
Bomba, dat zei ik niet. Het gaat uiteraard vooral om prestaties, maar als het aan mij gelegen had en je laat het emotionele gedeelte meespreken