[CHIO] Tinne Vilhelmson-Silfven wint ook Kur op Muziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:01

Karly123 schreef:
. Toch diep respect dat ze nog steeds de "drive" kan vinden! (Kunnen onze voetballers wat van leren ;) )

Ik denk dat daar een hele jonge generatie van kan leren..die zitten meestal te oh-en voor de pc. :(:)

LYNNEM81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:06

Lovely schreef:
LYNNEM81 schreef:
PPPfff ik reageer nooit.. Maar wordt wel eens een beetje moe van al die mensen met hun commentaar over hoe en wat.. De meeste hebben zelfs nog nooit een fatsoenlijke Z2 proef gereden en nog nooit subtop laat staan ooit Grand-prix. Ga het maar eerst is zelf doen voordat je commentaar gaat leveren. Vanaf de kant is het allemaal zo makkelijk praten. Zo jammer dit.. :n

En vervolgens doe je het zelf ook ;). Je punt is helder, maar vergeet niet dat als niemand meer (terecht of onterecht) kritisch is de sport zich niet meer kan ontwikkelen.

Ho, ho even voor de duidelijkheid.. Ik geef geen commentaar over het rijden he?? Ik lach me rot om mensen die zelf nog nooit wat hebben gepresteerd, even gaan vertellen hoe het dan wel moet. Kritisch zijn is goed.. Maar is dit kritisch??? En als hier de sport beter van word.. nou dan denk ik dat we goud gaan halen in Londen! :')

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:12

LYNNEM81 schreef:
Ho, ho even voor de duidelijkheid.. Ik geef geen commentaar over het rijden he?? Ik lach me rot om mensen die zelf nog nooit wat hebben gepresteerd, even gaan vertellen hoe het dan wel moet. Kritisch zijn is goed.. Maar is dit kritisch??? En als hier de sport beter van word.. nou dan denk ik dat we goud gaan halen in Londen! :')

Helemaal met je eens lynne! Ik heb gister genoten van je kür op muziek!

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:17

Tinne had toch 2 grote fouten in haar kur en ik heb er bij Anky maar 1 gezien. Het enige opvallende verschil vind ik dat de combinatie Tinne wat meer ontspanning uitstraalt dan Anky. Misschien dat dat toch scoort. Ook is het natuurlijk een nieuwe combinatie. Die lijken hun punten toch over het algemeen net iets makkelijker te krijgen dan de gevestigde orde. Bij de laatsten is het net of de juryleden er aan gewend raken en de mindere punten zwaarder gaan afstraffen. Maar ja, dat is maar gissen. Ik vond de kur van Anky in ieder geval best goed. Geen kippenvel, maar wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:24

LYNNEM81 schreef:
PPPfff ik reageer nooit.. Maar wordt wel eens een beetje moe van al die mensen met hun commentaar over hoe en wat.. De meeste hebben zelfs nog nooit een fatsoenlijke Z2 proef gereden en nog nooit subtop laat staan ooit Grand-prix. Ga het maar eerst is zelf doen voordat je commentaar gaat leveren. Vanaf de kant is het allemaal zo makkelijk praten. Zo jammer dit.. :n
LYNNEM81 schreef:
Lovely schreef:

En vervolgens doe je het zelf ook ;). Je punt is helder, maar vergeet niet dat als niemand meer (terecht of onterecht) kritisch is de sport zich niet meer kan ontwikkelen.

Geeft niks hoor Lynne, je punt was al duidelijk. De mensen aan de kant mogen hooguit instemmend knikken hoe geweldig het allemaal is :j.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:59

Tussen alleen maar alles de hemel inprijzen en de grond in praten, zit toch heel veel ruimte om te discussieren zonder dat het vervelend wordt. Ik voel me in ieder geval niet aangesproken door Lynne. Dus stop nou maar met reageren, want daar schiet niemand iets mee op.

Lida3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 13:04

Ik ben echt niet van de dressuur maar voor Anky en Salinero _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ bij mij liepen de tranen over mijn wangen, zo'n mooi, een top koppel en diep respect voor dit duo die het maar weer flikken.Wij vonden het hier de beste proef die wij gezien hebben,paard en amazone hebben respect voor elkaar en dat zie je in hun proef en daar gaat het om, de mooiste samenwerking tussen mens en dier.

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 13:06

Lovely schreef:
LYNNEM81 schreef:
LYNNEM81 schreef:
[quote="Lovely"

[/quote

Geeft niks hoor Lynne, je punt was al duidelijk. De mensen aan de kant mogen hooguit instemmend knikken hoe geweldig het allemaal is :j.

En dat is nou precies waarom ze normaal niet reageert
Je kunt toch ook gewoon op een normale manier aangeven als je denkt dat iets ergens nog iets beter kan. Dat weet de betreffende ruiter heus ook wel. Maar iemand compleet afbranden getuigd niet echt van respect

Edit: de quotes kloppen niet meer, waren er teveel

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 13:15

LYNNEM81 schreef:

Klein beetje met je eens Lynne, de meesten hier rijden nog geen deuk in een pakje boter.
Persoonlijk vind ik wel dat je geen grandprix gereden moet hebben om te weten hoe een goed gereden paard eruit moet zien. Maar sommigen fanatieke critici op bokt hebben het zelfs niet verder geschopt dan de L-dressuur (als ze het al hebben behaald) en stellen zich dan hier dan op als alwetende, tja, dan denk ik ook. :r

bastiaan02

Re: [CHIO] Tinne Vilhelmson-Silfven wint ook Kur op Muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 13:30

Anky, je was klasse! Gewoon lekker meegaan naar Londen hoor! We hebben je nodig.

Chancley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 13:40

LYNNEM81 schreef:

Helemaal mee eens! Er is niemand geweest die perfect alles doet in de paardensport...Het is een sport waarin je jezelf blijft onwikkelen. en elke keer hoopt weer iets beter te worden.

off topic...Lynne, Hoe is het met Salo!????? en heb je ook een eigen website!?

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 14:08

Lees net op twitter
Anky en Edward naar OS
Onder voorbehoud Adelinde
Vierde man/vrouw Patrick of Imke, beslissing na Aken.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:25

ja las het ook net op twitter :) ben erg benieuwd naar de OS. Laat maar komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:58

Jasmijn1989 schreef:
En dat is nou precies waarom ze normaal niet reageert
Je kunt toch ook gewoon op een normale manier aangeven als je denkt dat iets ergens nog iets beter kan. Dat weet de betreffende ruiter heus ook wel. Maar iemand compleet afbranden getuigd niet echt van respect

Maar, waar zie jij iemand compleet afgebrand worden dan? Jouw soort berichten valt dus eigenlijk gewoon onder 'stoken', als je begrijpt wat ik bedoel. Nabouwen kunnen we allemaal, daar is niks moeilijks aan Jasmijn1989.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 17:46

Werkelijk een geweldige avond gehad met al die prachtige kuren :D echt weer een kippenvel moment bij anky...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:00

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om met respect naar je medegebruiker en met argumenten op de inhoud van een bericht te reageren en niet op de persoon. Iedereen is vrij om zijn mening te geven, ook zonder zelf een topruiter te zijn. Hierbij dan ook het verzoek om de discussie daarover te stoppen. Bedankt alvast.

mimp3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:17

Ik snap niet dat er mensen zijn die zeggen dat Anky haar beste tijd heeft gehad. Ze is er met Salinero een beste tijd uitgeweest en Salinero is al 18 jaar. Als je dan binnen zo'n korte tijd jezelf als combinatie zo weet te verbeteren dan heb je je beste tijd nog niet gehad hoor! Ik heb echt diep respect voor wat Anky doet en vooral vind ik het heel stoer van haar dat ze toch naar Londen gaat. Daarbij denkt ze vooral in teamverband.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:24

Is de kur nog ergens terug te zien? Kan em nergens vinden ;(

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:03

op mijn camera haha, krijg hem alleen niet geupload, reuze iritant.
Wil je die van Anky zien of van Tinne Vilhelmson? van laatste staat nl een link op de vorige pagina.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:12

Eigenlijk allemaal :=

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:17

Een aantal staat op topdressage.tv. In ieder geval die van Anky en Imke en Edward, maar ook van Tinne.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:56

Tnx

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:45

Lovely schreef:
LYNNEM81 schreef:

Lynne heeft wel gelijk. Zij rijd GP, dus zij kan het weten.. We gaan soms zo ver. Kritisch is goed, maar hier overdrijven we te veel en doen we alsof we het allemaal weten, maar dat valt reuze mee! :j

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:46

bastiaan02 schreef:
Anky, je was klasse! Gewoon lekker meegaan naar Londen hoor! We hebben je nodig.

Kijk, die hebben we in de paardensport nodig!! Iemand die steunt en eindelijk blij is voor iemand!! Mooie antwoord Bastiaan!