Vijf pony's en één paard in wagen van 6 vierkante meter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

Re: Vijf pony's en één paard in wagen van 6 vierkante meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:22

@Duhelo Mee eens.. ik zie ook niet dat het paard geen hoef meer heeft zoals gezegd word..

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:23

:(:) sprakenloos. . zo erg is het

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:28

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:30

mioux, foto staat later met een link in het topic.

Echter zie ik op de foto nog gewoon een hoef zitten weliswaar ingebandageerd maar toch.

Verder ziet het paard er wel gezond uit.

Dat het allemaal nog kan in deze tijd vraag ik me af. Hoe krijg je in godsnaam 6 pony's in een 2 paards trailer, zelfs als ik enorm zou drukken zou het niet passen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:31

'' ik heb dit nooit gewild', stamelde de dame. 'Ik moest plots remmen omdat de wagen voor mij zo traag reed. Daarop zal het paard tegen de deur zijn geknald. Ik zag in mijn spiegels dat de deur gehavend was, maar op geen enkel ogenblik merkte ik dat het paard klem zat. Dit is verschrikkelijk.'

Sorry maar wat wil je ook als je 5 paarden vervoerd in een 1/2 paards trailer? Dan vraag je ook om problemen, misschien niet dat je deze verwacht maar er had zoveel andere dingen ook mis kunnen gaan... schandaaaalig

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:36

Als ze "plots moest remmen omdat haar voorganger zo traag reed" heeft ze ook niet erg goed opgelet!

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:38

Mioux schreef:
'' ik heb dit nooit gewild', stamelde de dame. 'Ik moest plots remmen omdat de wagen voor mij zo traag reed. Daarop zal het paard tegen de deur zijn geknald. Ik zag in mijn spiegels dat de deur gehavend was, maar op geen enkel ogenblik merkte ik dat het paard klem zat. Dit is verschrikkelijk.'

Sorry maar wat wil je ook als je 5 paarden vervoerd in een 1/2 paards trailer? Dan vraag je ook om problemen, misschien niet dat je deze verwacht maar er had zoveel andere dingen ook mis kunnen gaan... schandaaaalig

ik wil het niet goedpraten dat mensen dit soort dingen doen, maar wie weet vervoert deze mevrouw al jaren op deze manier, haar paarden, dan lijkt het voor haar, vast heel normaal.
Blijft een bizar verhaal.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:38

Dat zowiezo, al heb je soms wel eens gekken hoor die ineens bot op de rem staan vanwege bijvoorbeeld een overstekende gans of egel.. dan heb ik zoiets ik rij door sorry maar zeker op de snelweg.. De situatie weet ik nie waardoor ze echt moest remmen, maar afstand kan je altijd houden, zeker met zo overvol belade trailer.

@ joy

Dan moet ze toch eerst eens een lesje nemen "hoe een paard te vervoeren" :)

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:47

Maar als je ziet dat je deur 'gehavend' is, dan ga je toch ook aan de kant!! Je rijdt toch niet op de snelweg met een kapotte deur en 6 paarden in je trailer. Echt, hoe dom kan je zijn vraag ik me af en toe af!! Dit is gewoon vragen om problemen. Kan best zijn dat dit niet met opzet is geweest, maar mensen die zo dom zijn hebben wat mij betreft het recht niet dieren te bezitten.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:53

Jemig wat heb je toch een idioten op de wereld.
Vind het ook vreemd dat het paard niet is ingeslapen, blijkbaar heeft het nog genezingskans.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:53

Zal wel een kwestie zijn geweest van; ik pak ze gewoon in 1x in de trailer, anders moet ik zo vaak heen en weer rijden. Gek is dat he, dat dat niet past, zoveel paarden in een 2 paards trailer. Dom dom dom.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 10:06

wat een ongelooflijke brave beesten dat je überhaupt vijf paarden in een trailer krijgt.

grote kans de die trage bestuurder die ze de schuld geeft haar heeft willen dwingen om te stoppen, arme beesten -O-

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 10:29

Ja zat ik ook al aan te denken !!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:31

Hoe groot is de kans dat de voorstang en tussenschot uit de trailer waren om zo ruimte te geven aan de 5 pony's en het paard?
Dat zou wel verklaren waarom het paard blijkbaar met het achterbeen door het voordeurtje is geschoten, normaal gesproken komt een paard alleen bij het voordeurtje als de stan het begeeft of hij er overheen gaat.

Het lijkt zo op de foto mee te vallen met de afgesleten hoef, kon me ook al niet voorstellen dat ze het paard zonder hoef zouden laten leven.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 14:12

Ik zag helemaal voor me hoe het dier totaal geen hoef meer had, maar zo te zien zit er nog een hoef aan. Gelukkig maar.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:28

Ik denk dat de hoefwand/zool is afgesleten tot op het vlees...

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:41

Die foto met die trailer is wel, pfoe. Wat een rare mensen heb je toch. Arme pony :(

Wieze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:21

Ze zou trailerlaadcursussen kunnen geven, ze krijgt ze er imo wel goed op :+