Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LOCA schreef:Ik snap al dat gespeculeer niet? Zou een paard die last van een peesblessure heeft op dit hoge niveau kunnen presteren? ik denk het niet, sterker ik weet zeker van niet. Ik denk dat we ook wel met zekerheid kunnen zeggen dat Adelinde niet moetwillig door zou rijden met een peesblessure en haar paard de vernieling in rijdt, alleen al met het oog op de OS. Dit gespeculeer is echt belachelijk!
Joolien schreef:LOCA schreef:Ik snap al dat gespeculeer niet? Zou een paard die last van een peesblessure heeft op dit hoge niveau kunnen presteren? ik denk het niet, sterker ik weet zeker van niet. Ik denk dat we ook wel met zekerheid kunnen zeggen dat Adelinde niet moetwillig door zou rijden met een peesblessure en haar paard de vernieling in rijdt, alleen al met het oog op de OS. Dit gespeculeer is echt belachelijk!
Ik kan je uit eerste hand vertellen dat er paarden in de topsport met veel grotere (oude/chronische) blessures rondlopen, maar daar zie je niks van, dus zo vreemd vind ik het niet. Niet dat ik wil speculeren, maar in de topsport is bijna niemand heilig en is voor vrijwel elk paard moeilijk bij te benen.
rowo schreef:En dan nog denk ik niet dat ze de waarheid zullen spreken. Ik vraag alleen altijd af, waarom niet gewoon eerlijk zijn? Alles gebeurd alleen maar in eigen belang, maar ze schieten er volgens mij niets mee op