Zooist schreef:He Sans, je bent ook gearriveerd! Het topppppteam is compleet!Ja had een beetje verkeerstroubles
best dat jullie hier volgens want ik krijg vanaf hier de live scores niet open :-(, dus posten maar de scores
Zooist schreef:Kan je niet via de P+R in Ridderkerk?Ja wel... Maar weet nooit hoe laat ik naar huis ga en bang dat ik dan niet meer thuis kom
Sansje schreef:Vicky Smits-Vanderhasselt- Daianara van de Helle- 71.362%Ook een nette score. Ik ken heel deze namen niet. Wel ontzettend knap!
Wel jammer dat er zoveel teams maar drie combinaties aan de start hebben en vaak niet de sterkste ruiters van het land.
Finland is als team teruggetrokken. Zij brengen uiteindelijk toch geen drie combinaties aan de start. We weten alleen niet wie er is uitgevallen
Wat een score van Tinne! Inderdaad jammer dat er geen sterke teams aan start komen. Maar des te spannender de Olympische Spelen worden..
Mootje82 schreef:Ik zeg Patrick voor Londen!!!Als je de individuele scores vergelijkt, staat Patrick nu tweede met 0.1 minder dan de zweedse Tinne Vilhelmson die nu aan de leiding gaat!
Nu is er pauze tot tien uur. Wij gaan een plekje zoeken met een stopcontact, want de batterijen lopen snel leeg. We zijn zo bij jullie terug.