Marlies met BMC Miciano
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vur schreef:Dus Anky wil strijdend ten onder gaan. Hmmmm, komt dat ze al rekening houdt met het feit dat ze ten onder gaat?
Tja, Edward heeft goed zijn best gedaan. De Jazzen konden de onrust in het stadion niet aan. Tja, lastig bloed onder deze omstandigheden.
vur schreef:Dat Anky strijdend ten onder wil gaan, staat in het bericht.
Toots, Tango en het ZZ-zwaar paard van Adelinde hadden veel problemen met de wind. Staat tenminste in alle berichten. Zijn alle drie Jazzen. Duzzz... Dat verzin ik zelf niet. Happie gaf zelfs op, dus zelfs topruiters hebben het er dan moeilijk mee. Verzin ik zelf ook niet. Duzz...
jury schreef:Ben ik erg negatief al ik denk dat we het met de huidige combinaties niet gaan redden in London?
Van de proef van gister van Undercover kreeg ik geen kippenvel, Toots valt ook tegen (maar daar had ik ook hoge verwachtingen van moet ik eerlijk zeggen, maar OS komen jaartje te vroeg ben ik bang), Salinero was hem ook niet_
Poeh, wat ben ik blij dat ik niet Sjef Janssen heet......
Lovely schreef:Aangezien het in London ook best eens kan waaien lijkt Uzzo mij zo'n verkeerde nog niet. In de GP werd hij enorm ondergewaardeerd, misschien moet de bondscoach daar eens bij stil staan.
Sientje schreef:janderegelaa schreef:
En Interfloor Next One is opeens zeker geen Jazz meer....
Inderdaad zie je Next One over het hoofd vur. En je bent zo stellig dat ik aan kan nemen dat je zelf ook ervaringen met Jazz-nakomelingen hebt, waardoor je dit beweert?
karijn schreef:Hopen dat het Sjef lukt om Hans Peter HC te kunnen laten rijden vandaag. Jammer dat de kans op een eindklassement er voor hem niet meer is maar als hij HC een hoge score kan neerzetten met Tango, dan is dat voor Sjef genoeg materiaal om te bepalen of hij mee moet naar Londen of niet. Meegaan met Donna Silver gaat zeker niet gebeuren.