Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purkie schreef:Het geduld wordt wel op de proef gesteld, we worden zo van de plaat geveegd in Londen.
We blijven hopen dat het strategisch plan van de coach gaat werken, want bevestigde combinaties laten het ook wel eens afweten!
proudmama schreef:Tribunes waren niet vol maar voor de donderdag wel redelijk gevuld .
Ik was heel nieuwsgierig naar de " nieuwe" paarden van onze toppers, maar het viel wat tegen. Undercover vond ik met zijn opmerkelijke achterbeen gebruik zeker een belofte, maar wat hield Edward hem kort aan de teugel...jammer.
Patrick van der Meer,vond ik een mooi lopend elegant paard hebben, jammer dat de jury het anders zag.
, maar vindt dat Gal hem wel erg weinig ruimte geeft. astridastrid schreef:Weet iemand waarom Sander Marijnissen niet gestart heeft? En inderdaad, waarom Sisther niet gestart is? Ze stonden wel beide op de startlijst. Jammer!

Aranel schreef:Weet iemand hoe Judith Pietersen en Tsjabring gereden hebben? Ze reden ook op het NK gisteren.
Vind deze scores erg matig, zo kunnen we zefls brons wel vergeten..
manubres schreef:Anky en Salinero gekeken: hier ook maar een lauwe proef met weinig expressie....wel een mooi ontspannen Salinero, maar misschien iets te ontspannen!
Hans Peter en Donna: vind die flapperende oren enorm afleiden...haha...netjes gereden proef, niet spectaculair...en die piaffes van Hans lijken nooit ergens op...ligt dat aan zijn paarden of aan hem....snap niet dat als je paard zo kan passageren je er geen betere piaffe uit kan krijgen.
Ik vind het knap van Hans Peter dat hij het zo rustig oppakt en niets forceert bij haar!