Ik ben er sowieso bij, als het goed is ben ik daar namelijk te zien
Zat even te kijken voor kaartjes voor paps en mams, maar wat houdt actie passe-partout in? Gewoon korting op een normale passe-partout ivm vroeg 'boeken'?
Ja en ook voor bijv trailer laden. Op de site staat het volgens mij
Loiz
Geplaatst: 02-06-12 10:31
Misschien ga ik met twee vriendinnen op zaterdag of zondag nog even overleggen Is het redelijk te parkeren daar? En is OV nu wel goed, want vorig jaar was er zo lekker handig werkzaamheden gepland bij Deurne zodat we met de bus moesten..?
Mayflower_
Geplaatst: 02-06-12 10:41
Ik wil ook graag weer heen. Alleen wil helaas niemand mee.. En om nou alleen te gaan.
Ik kan niet echt iets van western clinics vinden, klopt dat? Of zit ik er gewoon overheen te kijken?
KimD
Geplaatst: 02-06-12 10:59
lovlygirl99 schreef:
Ja en ook voor bijv trailer laden. Op de site staat het volgens mij
Op de site kan ik niets vinden helaas
MyLittleLove
Geplaatst: 02-06-12 11:49
Mayflower_ schreef:
Ik wil ook graag weer heen. Alleen wil helaas niemand mee.. En om nou alleen te gaan.
Het is ook erg leuk hoor om alleen te gaan, serieus heb lang alleen rondgelopen omdat mijn vriendin pas om half 11 kwam, maar je zult je zeker niet vervelen!
De prijzen van het eten waren wel bizar hoog, en dan kreeg je nog niet eens is iets fatsoenlijks.. 3,75(!) voor een frietje en als je even pech had was hij koud (ze gooiden de warme friet steeds over de koude heen)
Loiz
Geplaatst: 02-06-12 11:52
Ik ben vorig jaar samen met een bokker geweest die ik nog nooit irl gezien had maar die in de buurt woonde Vond het wel spannend, want wat als het niet klikt, maar het was heel gezellig
En anders lopen er nog honderden andere Bokkers rond.
Loiz
Geplaatst: 02-06-12 11:58
Ja zeker! Is er weer een boktlounge?
Moet zeggen ik ging met die bokker samen met de trein erheen, en de bus dus enzo enzo.. beetje gedoe. Dus vroeg me af of dat nu beter is, of de auto misschien een beter idee is?
Hmm ben ook aant twijfelen... Wil eigenlijk ook wel weer keertje naar Appelpop, jammer dat het altijd tegelijk valt
Cowgirl
Geplaatst: 02-06-12 15:32
Ik vond het hele horse event erg tegenvallen vorig jaar en idd catering peperduur. Nee deze hier gaat het geld lekker opzij zetten want volgend jaar maart is er weer equitana....veel leuker en vooral veeeellll groter.
Bagheera_206
Geplaatst: 02-06-12 16:20
pluisje88 schreef:
er staat 2x passe partout op. 1x bij de vrijdag en 1x bij de zaterdag en zondag.
Is het niet zo dat je met een passe partout er gewoon alledrie dagen in mag?
Volgens mij wel. Ik heb de zaterdag aangeklikt en toen het passe-partout.