Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rockey schreef:Het is niet meer wat het geweest is....
Ben ik de enige die toot afgevallen vind? En hele hoop bespiering kwijt???
Maar ben beetje bang om teveel te zeggen anders komt half aanvallend bokt over je heen met het idee dat je het alleen zegt als een soort anti duitsland/MAR fenomeen.... AustriaTrick schreef:Enig idee waar ik dit terug kan zien?
Relaxed schreef:s0173957 schreef:Héél brave proef vooral...
Viel mij idd ook op, de 1e uitgestrekte draf, niet des Totilas
rockey schreef:Ben ik de enige die toot afgevallen vind? En hele hoop bespiering kwijt???
CleovG schreef:Normaal vind ik het nieuw omtrent Totilas niet zo interessant meer. Maar hier schrik ik toch wel erg van, hij lijkt op sommige stukken zwaar onregelmatig en van achter totaal niet mee te komen
ceasario schreef:Altijd mooi die kritieken..vooral als je in de profielen kijkt.
En daarbij, laat iedereen gewoon zn mening geven. Dat jij vind dat t er wel top uitziet is helemaal jou recht! Maar heb geen kritiek op de mening van anderen aub, dat maakt het topic wel zo leuk. ceasario schreef:Altijd mooi die kritieken..vooral als je in de profielen kijkt.
royposter80 schreef:Ik heb het niet over showen..bloedneus slaan! Maar hij verruimt niet in bv uitgestrekte draf, zit geen power in terwijl de uitgestrekte draf alsware bergop moet zijn van achter stuwend en van voor de ruimte zonder veel harder te gaan..dit was een ponyachtige uitgestrekte draf. Daarbij is hij vaak in de piaff en passage soms uit balans...Het gaat hier wel om Totilas...die heeft het allemaal in huis...Als ik dit bv vergelijk met een Edward Gal met Sisther of een andere combinatie die vergelijkbare punten scoort 73%, 74% a 75% in de GP dan vind ik dit echt niet beter en als je bv de video hebt gekeken..binnenkomen, scheef daarna een slechte uitgestrekte draf en dan al op 77% staan dan breekt mijn klomp! Echt ik was vorige x blij verrast hoe totilas ging maar nu...nee veel werk aan de winkel...nu zaten er duiste juryleden dus wacht maar als hij internationaal weer in de baan komt
horseyfries schreef:Jullie hebben gelijk dat de uitgestrekte draf ongelijk was in het voorbeen en niet spectaculair, maar daar valt weer voor te zeggen dat het nu niet zo ongelijk voor en achter was als voorheen, dus wat dat betreft wel meer in evenwicht. De andere onderdelen worden echter over het algemeen heel correct uitgevoerd, als je gaat zitten fouten kijken dan springt hij idd een keer een wissel met twee achterbenen en staat hij iets scheef, maar toch is het verder gewoon een heel goede nette grand prix proef met hoogtepunten in de piaffe, passage en de eerste pirouette. Een véél beter beeld dan vorig jaar en sowieso een proef waar niet zoveel aan kunnen tippen. Dus goed gereden? Ja! Olympisch goud? Nee, dan zal het nog beter moeten.
Weinig sportiviteit te vinden.
Hopelijk is hij snel weer beter. Bizzybijtje schreef:[ Dat ze in Duitsland nog weleens met punten gooien was al langer bekend dacht ik.
Cayenne schreef:Verzet buiten de baan? Hij springt wat vreemd aan (had hij bij Edward ook weleens). Ik snap niet waarom mensen dat meteen als verzet bestempelen omdat het toevallig Rath is die erop zit.
) vind ik zacht gezegd nogal aan het mierenneuken, jammer dat er niet verder wordt gekeken dan 'vroeger met edward'.