Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
abbycootje schreef:@IndianLady, ik weet niet of je over het passeren hebt op ruiterpaden of niet, maar ik vind dat wandelaars op de ruiterpaden ook maar rekening moeten houden met de paarden. Als je voor iedereen zou moeten gaan stappen kun je sommigen dagen nauwlijks voluit (alleen op ruiterpad)
abbycootje schreef:@IndianLady, ik weet niet of je over het passeren hebt op ruiterpaden of niet, maar ik vind dat wandelaars op de ruiterpaden ook maar rekening moeten houden met de paarden. Als je voor iedereen zou moeten gaan stappen kun je sommigen dagen nauwlijks voluit (alleen op ruiterpad)

Anoli schreef:IndianLady schreef:Ligt eraan Ilona, in galop doe ik het nooit, maar soms wel draf als ze goed aan de kant staan. En me dus gezien hebben (mensen die je van voren passeert, niet van achteren)
Iloon hij was niet voor jou bedoeld hoor...
Maar foei passeren doe je in stap!

abbycootje schreef:Met andere paarden stop ik altijd. Je weet natuurlijk niet hoe het andere paard er op reageerd.
Meestal neem ik hem ook terug als er mensen aankomen. als het pad het toelaat vaak in draf.
maar Als er mensen op het ruiterpad lopen terwijl er NAAST een wandelpad is.. sorry maar daar kan ik echt slecht tegen

IndianLady schreef:Nou bijvoorbeeld, stel dat kind heeft een gad gegraven. Zijn op dat moment geen mensen, jij gallopeerd daar zit er zon kuil in het pad. Hardstikke gevaarlijk ook nog. En dan lopen de paarden wandelpaden kapot. Tjah..Ik denk dat veel mensen uberhaupt niet nadenken als ze gaan wandelen
Picknicken midden op het pad heb ik nog niet meegemaakt, wel op ons rengaloppad een zandkasteel bouwen.
En mevrouw liet het kind ook gewoon lekker struinen over het pad terwijl ze zag dat ik in stap aankwam. roep dan even je kind bij je.
Letizia schreef:Ik schrik soms daarom weleens als ik sporen van crossmotoren op het ruiterpad zie, die zou ik toch niet graag tegen komen tijdens een ritje