Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flamejessy schreef:ik vind dit echt te ver gaan. belasting geld naar bartels.. deze mensen verdienen genoeg geld en hebben een naam opgebouwd waarmee ze hun plannen( wat dit ook mag wezen) vast ook wel kunnen bereiken.. er zijn mensen de dit geld beter kunnen gebruiken.. denk hier bij aan de zorg.. schandalig !
pol013 schreef:tsja, het is maar net hoe je het bekijkt. De andere helft van het geld hoesten ze zelf op.
Is toch een leuk bedrag wat weer besteed wordt bij bedrijven waar andere mensen weer een salaris verdienen. Die mensen houden daar door een baan en hoeven niet naar de voedsel bank.
Geld moet rollen om de economie gezond te houden.
troi schreef:Ze zullen er vast niet van op vakantie gaan denk ik zo. En vergis je niet een goede organisatie kan een hele regio op poten zetten. Levert veel extra's op voor de horeca in de buurt. Naarmate zij meer klanten kunnen 'bedienen' profiteerd de regio ook meer mee. Ik vermoed dat dit bedrag makkelijk uit kan als je de algemene winst van de hele omgeving meerekent.
darwin schreef:troi schreef:Ze zullen er vast niet van op vakantie gaan denk ik zo. En vergis je niet een goede organisatie kan een hele regio op poten zetten. Levert veel extra's op voor de horeca in de buurt. Naarmate zij meer klanten kunnen 'bedienen' profiteerd de regio ook meer mee. Ik vermoed dat dit bedrag makkelijk uit kan als je de algemene winst van de hele omgeving meerekent.
hahaha horeca, we hebben hier een friettent en een pannekoekenhuis, dus veel horeca is hier niet.
De dichtsbijzijnde winkel is al 6 kilometer verderop.
pol013 schreef:tsja, het is maar net hoe je het bekijkt. De andere helft van het geld hoesten ze zelf op.
Is toch een leuk bedrag wat weer besteed wordt bij bedrijven waar andere mensen weer een salaris verdienen. Die mensen houden daar door een baan en hoeven niet naar de voedsel bank.
Geld moet rollen om de economie gezond te houden.
horseyfries schreef:Daarvoor zijn dit soort subsidies inderdaad juist bedoeld. Jullie doen nu net of de keuze tussen Bartels en de noodlijdenden ging waar dit subsidiegeld naartoe ging, daar is helemaal geen sprake van. Deze subsidies zijn juist om de economie te stimuleren en mensen aan werk te helpen bedoeld.
Bartels heeft idd een goedlopend bedrijf en daarmee al bewezen dat ze het ontwikkelen van dit soort projecten in de vingers hebben. Lijkt mij een hele grote pré!
Als zij er een succes van maken kunnen er heel veel mensen van meeprofiteren, en dat is waar het om gaat.
Wij hebben er niets aan als straks alle subsidiegeld naar bejaarden, hulpbehoevenden en ww'ers gaat en de economie helemaal op zijn kont valt omdat er geen werk niet meer is voor andere mensen dan verplegers.
sarabande schreef:horseyfries schreef:Daarvoor zijn dit soort subsidies inderdaad juist bedoeld. Jullie doen nu net of de keuze tussen Bartels en de noodlijdenden ging waar dit subsidiegeld naartoe ging, daar is helemaal geen sprake van. Deze subsidies zijn juist om de economie te stimuleren en mensen aan werk te helpen bedoeld.
Bartels heeft idd een goedlopend bedrijf en daarmee al bewezen dat ze het ontwikkelen van dit soort projecten in de vingers hebben. Lijkt mij een hele grote pré!
Als zij er een succes van maken kunnen er heel veel mensen van meeprofiteren, en dat is waar het om gaat.
Wij hebben er niets aan als straks alle subsidiegeld naar bejaarden, hulpbehoevenden en ww'ers gaat en de economie helemaal op zijn kont valt omdat er geen werk niet meer is voor andere mensen dan verplegers.
Nee dit zijn subsidies voor ondersteuning van sporten
In crisistijd kiezen ze dan voor Hockey en Paardensport echt 2 sporten waar mensen aan deelnemen aan wie de crisis voornamelijk voorbijgaat
Stop dat geld in sportaccommodaties en clubs die zich openstellen voor jongeren die normaal geen geld voor sport hebben
Juist in deze tijd
darwin schreef:hahaha horeca, we hebben hier een friettent en een pannekoekenhuis, dus veel horeca is hier niet.
De dichtsbijzijnde winkel is al 6 kilometer verderop.
Citaat:Het maakt deel uit van de ontwikkeling van een hippisch-recreatieve poort Weeldse Heide, nabij het Landgoed de Utrecht. In het projectplan wordt onder meer voorzien in de uitbreiding van trainingsfaciliteiten, ruiterpaden,