Twee paarden dood gereden nabij Winterswijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elllis

Re: Twee paarden dood gereden nabij Winterswijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:31

Waren de paarden van 1 eigenaar ? Jeetje een nachtmerrie zeg ..

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:31

Bonita_Bon schreef:
Prisca schreef:
Reden voor mij paard snachts op stal en alleen onder toezicht en beschermd de weide op. Leven van mijn paard en andere mensen is belangrijker dan het 24 uur buiten staan. .

Dit vind ik zo ongepast. Je suggereert hiermee dat de eigenaren van paarden die 24/7 buiten staan dus geen waarde hechten aan andermans leven en dat van hun paard?

Dat suggereert ze helemaal niet, kijk maar naar hoe de zin begint 'reden voor mij'.

Vreselijk zeg! Veel sterkte aan de betrokken personen.

Alenteja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 21:52

Na een opmerking van mij en een ruiter van een andere stal tegenover zich asociaal gedragende illegale motorcrossers, zijn onze paarden en die van de stallen om heen door deze helden bedreigd. Mijn paarden stonden 's nachts al niet buiten, maar voor mij was dit voorval eens te meer het bewijs dat er te veel gekken op deze wereld zijn om mijn paarden 's nachts buiten te laten. Jammer, maar helaas is het blijkbaar zo. Gelukkig nam de politie de bedreiging behoorlijk serieus en hebben zij maatregelen genomen. Sterkte aan de eigenaren van deze paarden, ik hoop dat er geen opzet in het spel was.

pillow

Re: Twee paarden dood gereden nabij Winterswijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:45

Ik heb een kettingslot aan mijn hek wat bij de weg staat. Vorig jaar liepen er een paar keer van die domme niets van dieren wetende toeristen tussen mijn schapen en bij de aangrenzend wei de paarden te aaien. Zetten zomaar een hek open en lopen je land op. Paar keer voorgekomen en nu dus de boel op slot.

natascha100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 00:36

een hekwerk met zo een slot wa moeilijk door te knippen is helpt nt
hebben het zelf oondervonden nog nt zo heel lang geleden.wij hebben een fietsslot aan onze wei hangen nu hadden ze iets anders uitgevoonden om onze paarden los te laten.ze hadden de stroom afgezet en de draad aan de straatkant naar beneden gedaan.conclussie paarden stonden op de straat.gelukkig da ze bij de wei bleven.ma heb het vorig jaar al 4 keer mogen meemaken da ze de paarden hadden uitgelaten.de meeste zeggen wel doe iets aan je omheining of het is de eigenaar hun fout.ma je ziet er lopen gekken rond die paarden loslaten.we weten nog altijd nt wie onze paarden hebben losgelaten.conclussie paarden gaan enkel op de wei als wij daar zijn en de rest in de stal en met 2 in de paddock.

zodinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 11:28

echt erg wat daar gebeurt was,
ik woon zelf in winterswijk,
toen ik het hoorde op het nieuws,
had ik tranen in mn ogen,
2 weken daarvoor had ik die paardjes nog geaait, en geknuffeld,
mijn opa kende die eigenaar ook,
en ik ook een beetje,
echt zielig
rip die paardjes ! |(