Hoofd paard gevonden in Engeland, satanische culte verdacht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

opisop_shop

Re: Hoofd paard gevonden in Engeland, satanische culte verdacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:56

bbrrrr wat getsie zeg!
Arm paard...

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:57

bah, weer zo'n walgelijk verhaal, waar gaat het toch heen?!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:00

Zo dat is echt een naar verhaal zeg! =O mensen dienen met hun poten van andere levens af te blijven.

Maar om nou te vragen van waar gaat het toch heen met de wereld vind ik wel een beetje ver gezocht. Dit is namelijk iets van alle tijden, ik denk zelfs dat dit vroeger nog vaker voorkwam dan tegenwoordig. Het is een bizar verhaal, maar 1000 jaar geleden gebeurde dit soort dingen ook, maar dan ook met mensen of kinderen, jonge meisjes enz. En ik wil deze praktijken natuurlijk niet goed praten hoor, maar waar het vandaan komt is vrij duidelijk... Voornamelijk verkeerd geïnterpreteerde teksten denk ik, en mensen die hun geloof (gebasseerd op vreemde verhalen) proberen uit te leven. Ik vind wel dat deze mensen moeten worden opgespoord om de omgeving te beschermen tegen dit soort volk. Bah!

Sill_Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:57

Vresselijk!! :( :( Gewoon walgelijk!! :r :r Dat doe je toch niet... Je zou je eigen paard maar vinden in de wei.
Ik word er gewoon misselijk van. Je bent toch 'ziek' in je hoofd om dit te doen om zo'n dier te laten leiden??
Ik schrok al van de drachtige merrie en nu word het nog meer... Straks volgen er nog meer dieren... BAH :r :r

JustEnjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 16:43

Echt diep triest dit! Kan me gewoon niet voorstellen waarom mensen dit in hemelsnaam doen! :(

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:05

hoe ziekelijk zijn de mensen eigenlijk......

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:09

Laat ze zichzelf open snijden, de kop eraf snijden en er dan een dansje om heen doen. Zo ontzettend sneu.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:51

Dit is echt verschrikkelijk. Las gisteren het verhaal van de merrie en nu dit. :n

Ik zou echt doodsbang zijn als mijn paard daar in de buurt stond! Denk dat ik de keuken om zou bouwen tot tijdelijke stal ofzo.

Ik stel voor, als die sekte/persoon gevonden wordt, hetzelfde met die persoon gebeurd als wat die met de dieren gedaan heeft. :(

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:56

Huuu. :\
Wat een zieke mensen heb je toch in de wereld zeg :r

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:54

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... lings.html

Sammie schreef:
http://www.bokt.nl / http://www.dailymail.co.uk
Naast deze twee aanvallen is ook nog een ander geval van mishandeling in Cornwall verdacht. Een hengst werd dood gevonden in de wei, zijn rechteroog was verwijderd, alsmede enkele tanden. Ook waren de geslachtsdelen van de hengst eraf gesneden. Ook drie ossen zijn in de buurt van Cornwall mishandeld.Verwant artikel [VN] Drachtige Britse merrie verwerpt en overlijdt na steekpartij

Heb net gegoogled op Cornwall horse news....daaruit blijkt dat de hengst in januari verminkt werd aangetroffen. De schrik zit er daar flink in. Mag hopen dat ze deze zieke personen kunnen aanhouden.

Zie deze link:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-cornwall-16501650

Joeppower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:18

Gadverdamme.... waarom zijn er zulke zieke mensen op aarde :?

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:20

Wat een idioten zeg, moet er niet aan denken dat ze dat hier ook zouden gaan doen..

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:45

ik word gewoon misselijk en boos als ik dit lees %) -:(-

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:46

Bah weer zoiets in Engeland, gebeurt daar toch wel vaker, ziek dit :n

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 08:58

ik kan hier echt niet tegen... ik vraag me af waarom mensen zoiets doen :?

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 09:00

Ann_moi schreef:
Zo dat is echt een naar verhaal zeg! =O mensen dienen met hun poten van andere levens af te blijven.

Maar om nou te vragen van waar gaat het toch heen met de wereld vind ik wel een beetje ver gezocht. Dit is namelijk iets van alle tijden, ik denk zelfs dat dit vroeger nog vaker voorkwam dan tegenwoordig. Het is een bizar verhaal, maar 1000 jaar geleden gebeurde dit soort dingen ook, maar dan ook met mensen of kinderen, jonge meisjes enz. En ik wil deze praktijken natuurlijk niet goed praten hoor, maar waar het vandaan komt is vrij duidelijk... Voornamelijk verkeerd geïnterpreteerde teksten denk ik, en mensen die hun geloof (gebasseerd op vreemde verhalen) proberen uit te leven. Ik vind wel dat deze mensen moeten worden opgespoord om de omgeving te beschermen tegen dit soort volk. Bah!

Klopt, daar heb je gelijk in :)
Ik bedoelde het meer in de algemene zin. Hoe vaak lees je niet dat er weer een paard seksueel is misbruikt,
of laatst weer een topic over iemand waarvan haar pony in de wei was bekogeld met stenen. Een normaal mens
heeft voor zoiets als dit een soort knopje: 'nee, niet doen, want dit klopt gewoon niet'. Mensen die zoiets in
hun hoofd halen hebben wat dat betreft echt ergens 'een lesje gemist' vind ik.

Dat ze dan zoiets als dit toch doen, is gewoonweg verschrikkelijk. Maar ik denk niet dat je daar echt wat tegen
zou kunnen doen. Dat is immers het naleven van een bepaald geloof.. |o het is wel erg dat er op deze manier
ook anderen bij worden betrokken, die niks met zo'n culte te maken willen hebben. Je zal daar maar wandelen
met je hond en ineens zo'n hoofd vinden. Dat heb je voor altijd op je netvlies staan :r

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:34

Echt ziek in je hoofd als je dit doet ! Zo vreselijk zielig !