Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nachtmar schreef:En de gewrichten dan? die moeten een flinke klap krijgen van het draven op de verharde weg in dit tempo...
Ik dacht trouwens dat die travellers tinkers hadden? Maar dit zijn toch geen tinkers meer..kruisen ze ze met volbloeden?
Captain schreef:Maar inderdaad niet echt slim van die politieagent, daar hadden grote ongelukken van kunnen komen.. Is denk ik handiger om uit het raam het paard bij de teugels te pakken?
Vjestagirl schreef:Nee hoor. K heb er gewoond, dan wen je eraan. Daar denken ze gewoon heel anders over paarden dan wij hier. En dat wil niet zeggen dat ze er niet goed voor zijn, maar ze denken er wel anders over. K heb hier nodig wel foto's liggen van paarden midden in de stad, paarden in liften en paarden op balkons...
Deze dieren zien er niet slecht uit, gezien het tempo waarop ze doorlopen krijgen ze ook echt wel goed te eten. Nee hoor, kan hier niet echt warm of koud van worden.
Boras schreef:Nou ik kan er wel warm van worden.
Onverantwoord gedrag waarmee je mens en dier in gevaar brengt.
Dat gaan we hoop ik toch niet normaal vinden?
Vjestagirl schreef:Ik denk dat we in Nederland zát dingen die het dier in gevaar brengen ook normaal vinden...
En Ailill: zo bedoelde ik het ook niet. Ik was weer vergeten dat je op bokt altijd héééél specifiek moet zijn omdat er iemand over je woorden valt. Maar bij deze: in mijn ervaring gaan veel Ieren anders om met hun paarden dan Nederlanders. Dat is het gedeelte wat ik gezien heb, ik kan niet oordelen over de rest van Ierland. Zo beter?
opisop_shop schreef:waarom is er maar 1 koetsier opgepakt? (de linker zeker)
Wat een mafketels zeg, levensgevaarlijk en nergens goed voor, doe dat gewoon ergens op een zandpad ofzo?!
Vjestagirl schreef:opisop_shop schreef:waarom is er maar 1 koetsier opgepakt? (de linker zeker)
Wat een mafketels zeg, levensgevaarlijk en nergens goed voor, doe dat gewoon ergens op een zandpad ofzo?!
Als je het filmpje ziet dan zie je dat die rechter koetsier een groep mensen in draait. Als hij daar snel van de wagen is gesprongen en bij zijn vrienden is gaan hangen is het moeilijk om te vinden wie het was... Denk ik hoor...
Captain schreef:Giolli schreef:En de ander naast je de auto laten besturen? Of hoe zag je dat voor je?
In Engeland zitten ze aan de andere kant.
WendyBZ schreef:nachtmar schreef:En de gewrichten dan? die moeten een flinke klap krijgen van het draven op de verharde weg in dit tempo...
Ik dacht trouwens dat die travellers tinkers hadden? Maar dit zijn toch geen tinkers meer..kruisen ze ze met volbloeden?
Kruisingen met Dravers. Het Engelse Draverfokorganisatie laat ook bonte paarden toe, vandaar dat het Engelse stamboek hier in NL niet erkend wordt.