Saumur: Van Grunsven moet Munoz Diaz weer voor laten gaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 12:31

Super gaaf!!!

Eduardo Mellado Murga deed ook mee zie ik. Laatst nog een clinic van hem in Boxtel gefotografeerd.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 13:02

vur schreef:
Ja...

waar kan ik die kijken dan?

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 13:46

SanderD schreef:
Ik vrees ook dat Salinero, maar eigenlijk de Nederlandse paarden in hun algemeenheid, het af moeten gaan leggen tegen voornamelijk de Britten.

dat lijkt me niet zo heel erg waar, want voor zover mij bekend zijn zowel valegro als uthopia nederlandse paarden, dus ik geloof niet dat het aan de 'nederlandse paarden in het algemeen' ligt.

Michael1104

Re: Saumur: Van Grunsven moet Munoz Diaz weer voor laten gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 14:59

wordt lastig zat om brons te gaan halen met het team...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 15:00

Michael1104 schreef:
wordt lastig zat om brons te gaan halen met het team...

Maar wel megaspannend. Zo'n van tevoren al voorspelbare uitslag is ook niets aan :P

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 15:12

mijn voorspelling:

1 GB
2 DE
3 NL/ZW/DK

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 15:56

SanderD schreef:
Ik vrees ook dat Salinero, maar eigenlijk de Nederlandse paarden in hun algemeenheid, het af moeten gaan leggen tegen voornamelijk de Britten. Die rijden momenteel scores die je niet gelooft.
Dus ik denk dat Salinero niet om de medailles gaat rijden, maar toch zal Londen een mooi afscheid voor hem zijn.

Ik denk dat Londen te vroeg kwam voor Upido, en daarom Salinero van stal is gehaald. Misschien is hij op tijd op zijn top voor Londen, en misschien niet.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 16:08

Anky heeft al laten weten dat Upido niet naar Londen gaat. Zo ver is hij gewoon nog niet in de training.
Als ze naar Londen gaat, dan zal het met Salinero zijn :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 16:10

En ik hoop dus dat Salinero op tijd in vorm is voor Londen. Dat Upido niet meegaat heb ik geloof ik al gezegd.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 18:37

HorseTimeXL schreef:
Ja, ik ben ook hartstikke fan van hem, eigenlijk vanaf het WEG. En in augustus tijdens het EK heb ik hem in het echt mogen zien, en wat was dat gaaf. Iedereen ging klappen en hij rijd de wissels om de pas kaarsrecht en met één hand. Hij maakt er zelf ook zo'n show van en dan niet zelf met de roem strijken, maar met een vinger naar zijn paard wijzen prachtig. Zijn benen trouwens hangen altijd zo stil om het paarden lichaam echt respect.

Vond zijn kur toen echt te laag gewaardeerd dus daarom juist zo leuk dat hij nu met de eer mag strijken :)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:30

FloortjeM schreef:
SanderD schreef:
Ik vrees ook dat Salinero, maar eigenlijk de Nederlandse paarden in hun algemeenheid, het af moeten gaan leggen tegen voornamelijk de Britten.

dat lijkt me niet zo heel erg waar, want voor zover mij bekend zijn zowel valegro als uthopia nederlandse paarden, dus ik geloof niet dat het aan de 'nederlandse paarden in het algemeen' ligt.

Dat is zo,alleen NL moet niet al zn goede paarden verkopen!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 14:57

FloortjeM schreef:
SanderD schreef:

Nederlandse paarden, in de zin van door Nederlanders uitgebracht, bedoel ik vooral te zeggen. Aan de paarden zelf ligt het inderdaad absoluut niet, die draaien al jaren in de top mee in meerdere disciplines.

Hoe dan ook, ik hoop van harte dat Salinero inderdaad zijn top nog bereikt, dat zal echter maximaal zo'n 85% in de kür zijn... zoals het er nu naar uit ziet zelfs te weinig voor brons in de kür.

Chancley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 03:46

Michael1104 schreef:
mijn voorspelling:

1 GB
2 DE
3 NL/ZW/DK

Vergeet ook USA niet met steffan Peters en Ravel

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 19:42