Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SanderD schreef:Ik vrees ook dat Salinero, maar eigenlijk de Nederlandse paarden in hun algemeenheid, het af moeten gaan leggen tegen voornamelijk de Britten.

SanderD schreef:Ik vrees ook dat Salinero, maar eigenlijk de Nederlandse paarden in hun algemeenheid, het af moeten gaan leggen tegen voornamelijk de Britten. Die rijden momenteel scores die je niet gelooft.
Dus ik denk dat Salinero niet om de medailles gaat rijden, maar toch zal Londen een mooi afscheid voor hem zijn.

HorseTimeXL schreef:Ja, ik ben ook hartstikke fan van hem, eigenlijk vanaf het WEG. En in augustus tijdens het EK heb ik hem in het echt mogen zien, en wat was dat gaaf. Iedereen ging klappen en hij rijd de wissels om de pas kaarsrecht en met één hand. Hij maakt er zelf ook zo'n show van en dan niet zelf met de roem strijken, maar met een vinger naar zijn paard wijzen prachtig. Zijn benen trouwens hangen altijd zo stil om het paarden lichaam echt respect.
FloortjeM schreef:SanderD schreef:Ik vrees ook dat Salinero, maar eigenlijk de Nederlandse paarden in hun algemeenheid, het af moeten gaan leggen tegen voornamelijk de Britten.
dat lijkt me niet zo heel erg waar, want voor zover mij bekend zijn zowel valegro als uthopia nederlandse paarden, dus ik geloof niet dat het aan de 'nederlandse paarden in het algemeen' ligt.

FloortjeM schreef:SanderD schreef:Ik vrees ook dat Salinero, maar eigenlijk de Nederlandse paarden in hun algemeenheid, het af moeten gaan leggen tegen voornamelijk de Britten.
dat lijkt me niet zo heel erg waar, want voor zover mij bekend zijn zowel valegro als uthopia nederlandse paarden, dus ik geloof niet dat het aan de 'nederlandse paarden in het algemeen' ligt.